تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۵۲
کد خبر: ۳۱۸۲۰۳
سرویس خبر : اجتماعی

مربی سپاهان: نباید همیشه توقع قهرمانی داشته باشیم

‌می‌متالز - مربی تیم کشتی‌فرنگی سپاهان گفت: کشتی ورزشی است که انتظارات از آن بالاست و همه فکر می‌کنند ما باید همیشه قهرمان شویم؛ در مسابقات کشتی آزاد با بدشانسی دو مدال طلا را از دست دادیم که در روحیه تیم تاثیرگذار بود.

به گزارش می‌متالز، فرهاد شیرانی، مربی تیم کشتی‌فرنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص عملکرد کشتی‌گیران ایران در مسابقات بین‌المللی اظهار داشت: کشتی ورزشی است که انتظارات از آن بالاست و همه فکر می‌کنند ما باید همیشه قهرمان شویم؛ در مسابقات کشتی آزاد با بدشانسی دو مدال طلا را از دست دادیم که در روحیه تیم تاثیرگذار بود.

وی افزود: تیم عملکرد خوبی داشت، اما می‌توانست بهتر باشد، شاید این باعث شود توجه به زیرساخت‌ها بیشتر شود؛ دیدگاه ورزشکاران و فدراسیون ما از الان باید المپیک باشد، باید مدیریت شود تا نتیجه بهتری در المپیک داشته باشیم.

شیرانی تصریح کرد: شرایط تیم فرنگی نیز قابل پیش‌بینی نیست، مسابقات جهانی سخت است، اما تیم فرنگی ما در چند سال اخیر جزو ۳ تیم برتر جهان بوده است؛ تیم‌ها با تمام توان می‌آیند که سهمیه المپیک را کسب کنند، اما فکر می‌کنم توانایی کسب ۴ تا ۵ مدال را داشته باشیم.

مربی تیم کشتی‌فرنگی سپاهان در خصوص این که ایا ممکن است ورزشکاران ما تحت تاثیر نام رقبا قرار گیرند، خاطرنشان کرد: نظرات متفاوت است، اما ما کشتی‌گیران بزرگی داریم و این که ما بخواهیم به اسم رقبا ببازیم قابل توجیح نیست.

وی در رابطه با عملکرد تیم کشتی‌فرنگی سپاهان گفت: رسول جزینی به عنوان سرمربی تیم کشتی سپاهان به همراه ۶ تا ۷ مربی دیگر در حال تلاش هستیم، هر روز در ۲ نوبت تمرین می‌کنیم، رسول جزینی با برنامه به تمرینات می‌آید، کشتی اصفهان سطح پایینی داشت و باید نزدیک به کشتی ایران شویم، با این اتفاق در سطح جهانی نیز مطرح خواهیم بود.

شیرانی در پایان گفت: ۶ ماه است تمرینات خود را شروع کردیم، در ۱۵ سال اخیر استان اصفهان تنها یک مقام پنجمی کسب کرده است و حداقل به ۲ سال زمان نیاز است تا شاهد نتایج کار خود باشیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده