تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۲
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۸۳۸۳۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

حذف شاهین و کوییک از فهرست قرعه کشی خودرو

‌می‌متالز - آخرین اخبار خودرو حاکی از حذف خودرو‌های شاهین و کوییک از فهرست قرعه کشی بوده است و گفته شده که قرار است این خودرو‌ها به بورس کالا بیایند.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره این موضوع که سایپا محصول دیگری را در بورس کالا پذیرش و عرضه خواهد کرد، گفت: خودروی پُرتیراژ دوم سایپا یعنی کوییک را نیز در بورس کالا عرضه خواهیم کرد. در ابتدا از کوییک اتومات شروع می‌کنیم و سپس به سمت مدل‌های بعدی می‌رویم.

وی ادامه داد: سایپا از بهمن سال ۱۴۰۱ تا بهمن سال آینده ۸ مدل محصول‌های جدید شامل آریا، سهند، اطلس، ون و … را به بازار عرضه خواهد کرد و تلاش ما این است محصول‌های مذکور در بورس کالا عرضه شوند.

به گفته تیموری، به نظر می‌رسد به زودی خودرو‌های تولید انبوه نیز در سازوکار بورس کالا عرضه شود و این روش مطمئنا بهترین سازوکار کشف قیمت منصفانه برای شرکت‌ها و مصرف کنندگان خواهد بود.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره کاهش زیان انباشته و احیا سودآوری شرکت‌های خودروسازی عنوان کرد: سایپا در پی آن است که زیان‌های جاری شرکت را به حداقل رسانده و ثباتی را حاکم کند.

در ۷ ماه اخیر سایپا به ثبات نسبی خوبی نسبت به قبل دست یافته و تولیدات انبوه روزانه به ۲ هزار دستگاه رسیده است. با وجود حذف تیبا از خط تولید سایپا در ۵ ماه گذشته برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته که روند تولید کاهشی نشود و مجموعه حتی توانسته محصول‌های جدید را جایگزین محصول‌های قدیمی کند.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده