تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۸۳۸۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۵ درصدی درآمد ماهانه بانک پارسیان

‌می‌متالز - میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وپارس" در آبان ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به ماه گذشته با رشد ۵۷ میلیارد تومانی (۵ درصد) همراه بود.

به گزارش می‌متالز، گزارش فعالیت ماهانه‌ای آبان ماه سال ۱۴۰۱ بانک پارسیان نشان از درآمد تسهیلات اعطایی برابر با یک هزار و ۲۰۶ میلیارد تومان دارد. همچنین "وپارس" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مجموع درآمد به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی بالغ‌بر ۸ هزار و ۸۰۲ میلیارد تومان بود.

بانک پارسیان در آخرین فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه به ثبت رساند، میزان سود پرداختی جهت سرمایه‌گذاری‌ها برابر با یک هزار و ۹۹۳ میلیارد تومان اعلام شد.

بانک پارسیان، میزان تسهیلات وصولی که در پایان آبان ماه اعلام کرد برابر با ۱۵ هزار میلیارد تومان بود، همچنین میزان سرمایه به ثبت رسیده این بانک "وپارس" از ابتدای سال مالی تاکنون ۱۵ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.


میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وپارس"


میزان درآمد ماهانه‌ی که بانک پارسیان در آبان ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به ماه گذشته با رشد ۵۷ میلیارد تومانی (۵ درصد) همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که درآمدزایی یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی را به همراه داشت، افزایش ۱۰ درصدی را تجربه کرد.

میزان درآمدی که بانک پارسیان از بخش تسهیلات اعطایی در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد (یک هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان) افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمدزایی بانک پارسیان در آبان ماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی مربوط به بخش مرابحه و مشارکت ارزی بود، که "وپارس" از این ۲ بخش به ترتیب برابر با مبالغ ۵۵۶ میلیارد تومان (مرابحه) و ۳۸۶ میلیارد تومان (مشارکت ارزی) درامد کسب کرد.

بانک پارسیان میزان درآمد محقق خود در آبان ماه را یک هزار و ۴۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد، پس از تسهیلات اعطایی که بیشترین درآمدزایی این بانک است، درآمد حاصل از کارمزد با ۱۹۰ میلیارد تومان بیشترین میزان درآمد عملیاتی محقق می‌باشد.

بانک پارسیان در آبان ماه با افزایش درآمد‌های محقق همراه بود، به‌گونه‌ای که این رشد درآمد عملیاتی در آبان ماه برابر با ۱۱۹ میلیارد تومان (۹ درصد) به ثبت رسید. همچنین گفتنی است که تسهیلات اعطایی طی دوره بانک پارسیان برابر با ۱۷ هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به تسهیلات وصولی ۲ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان بیشتر بود.

رشد ۵ درصدی درآمد ماهانه بانک پارسیان

رشد ۵ درصدی درآمد ماهانه بانک پارسیان

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده