تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۳۴
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۸۴۳۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی به همت جهاد دانشگاهی تربیت مدرس

‌می‌متالز - معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی تربیت مدرس با همکاری پژوهشکده فرآوری مواد معدنی، دوره‌های آموزشی تخصصی-کاربردی برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، آتشباری در معادن و انتخاب روش درست استحصال ماده معدنی دو مقوله حائز اهمیت در انجام فرآیند‌های استخراجی و فرآوری مواد معدنی هستند که بدون انجام آن، فرآیند پرعیارسازی مواد معدنی استخراج‌شده قابل کاربرد مستقیم در صنعت نخواهد بود؛ بنابراین انجام عملیات فرآوری، موجب افزایش ارزش‌افزوده ماده معدنی و در نتیجه از لحاظ اقتصادی توجیه‌پذیر می‌شود.

جهاد دانشگاهی تربیت مدرس، با توجه به ارتباط‌های متعدد با متخصصان این عرصه و بر اساس تقاضا و اعلام نیاز مجموعه‌­ها، در نظر دارد با بهره‌­گیری از اساتید مجرب دانشگاهی و فعالان صنعت، دوره‌های آموزشی تخصصی-کاربردی برگزار کند تا بنابر رسالت خود، با ارتقای دانش فنی و توانمندسازی نیروی انسانی در این حوزه، گام کوچکی در این زمینه بردارد.

متقاضیان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن‌های ۶ و ۶۶۵۶۵۵۸۵ -۰۲۱ داخلی ۱۰۱ و ۱۰۵ تماس بگیرند.

اولویت جهت حضور در دوره‌های آموزشی بر اساس زمان ثبت‌نام خواهد بود. مدرک اعطایی در پایان دوره آموزشی دارای ارزش ترجمه و اعتبار بین‌المللی است. متقاضیان همچنین می‌توانند به صورت مستقیم از طریق این لینک، در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده