تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۲۸۴۳۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با برگزاری مجمع عمومی موسسین در اتاق بازرگانی اصفهان؛

اعضای هیأت‌مدیره و بازرسین انجمن ماشین‌سازان سنگ و معدن استان اصفهان انتخاب شدند

‌می‌متالز - مجمع عمومی موسسین انجمن ماشین‌سازان سنگ و معدن استان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار و اعضای هیأت‌مدیره و بازرسین این انجمن با رأی اعضا مشخص شدند.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای جلسه مجمع عمومی موسسین انجمن ماشین‌سازان سنگ و معدن استان که با حضور مهدی سیافی ناظر اتاق بازرگانی ایران در این مجمع برگزار شد، اساسنامه تشکیل انجمن قرائت، بررسی و با حداکثر آرا مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

در پایان مجمع عمومی موسسین و طی فرآیند رأی‌گیری نیز، ۵ نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره، دو نفر به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیأت‌مدیره، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر نیز به‌عنوان بازرس علی‌البدل انجمن ماشین‌سازان سنگ و معدن استان اصفهان انتخاب شدند. همچنین مبلغ حق ورودی و حق عضویت سالیانه این انجمن و روزنامه کثیرالانتشار برای انتشار آگهی‌های آن با رأی اعضا تعیین شد.

علی‌محمد آقاجان مدیر واحد خدمات به اعضاء، تشکل‌ها و دفاتر منطقه‌ای اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه اظهار داشت: امیدوارم گام محکمی که فعالان صنعت ماشین‌سازی سنگ و معدن استان با پیگیری و جدیت برداشتند، سرآغاز فصل جدیدی برای ارتقای این صنعت و نیل به جایگاه واقعی آن باشد. صنعت سنگ ومعدن استان اصفهان پیشران این حوزه در کشور است و امیدوارم این تلاش‌ها تأثیرات مثبتی در صنعت سنگ و معدن استان و کشور برجای بگذارد.

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده