تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۴
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۲۸۴۵۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
در چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد؛

از عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان به‌عنوان چهره نامی صنعت تقدیر شد

‌می‌متالز - در چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور، از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور در برند‌های مسوولیت‌پذیر اجتماعی، صبح روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت عملی دانشگاه، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از فعالان و دست‌اندرکاران شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی و سازمان‌های مختلف در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس از عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان مدیر و برند مسوولیت‌پذیر اجتماعی با اهدای تندیس چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور، تجلیل شد.

گفتنی است توانمندسازی سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه مسوولیت اجتماعی، بررسی جایگاه اخلاق CSR در فعالیت‌های تولیدی - خدماتی بنگاه‌های تجاری اقتصادی، ارتقای سطح مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌ها در حوزه‌های بین‌رشته‌ای، بررسی روش‌های ایجاد فعالیت‌های تجاری - اقتصادی بر مبنای الگوی مسوولیت‌پذیری اجتماعی، نهادینه‌سازی مفهوم مسوولیت اجتماعی در اقتصاد ایران و ارتقای جایگاه اخلاق کسب‌وکار و مسوولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها از اهداف برگزاری این اجلاس به شمار می‌رود.

از عطاءلله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان به‌عنوان چهره نامی صنعت تقدیر شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد