تاریخ: ۰۲ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۹
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۸۵۶۲۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارخانه سیمان ایلام نمونه یک مدیریت رضایت بخش در تحقق خواسته‌های کارگران

‌می‌متالز - رئیس کانون شورای کار استان در دیدار با مدیر کارخانه سیمان از توجه و همراهی ایشان با کارگران کارخانه تشکر و قدردانی کرد

به گزارش می‌متالز، یاسان الفتی با حضور اعضای شورای کار، طی دیدار با مدیر کارخانه سیمان از همکاری و تعامل مطلوب مدیریت سیمان ایلام با کانون شورای کار استان ابراز قدردانی کرد.

الفتی بیان داشت: پرداخت کامل حقوق کارگران، تعامل دو سویه بین مدیر و کارگر از اهم اقداماتی است که باعث گردیده کارخانه سیمان ایلام نماد کامل یک مجتمع موفق و رضایتمندی کارگر از کارفرماباشد.

الفتی بیان داشت: ما در این برهه از زمان شاهد تحول در این کارخانه هستیم و امیدواریم مدیران استانی با الگوبرداری از روش و منش مدیرمجتمع کارخانه سیمان، باعث رضایتمندی کارگران زحمتکش باشند.

در ادامه این نشست کریمی نژاد مدیر عامل کارخانه سیمان نیز بیان داشت: هر اقدامی جهت معیشت پرسنل کارخانه سیمان انجام گردد موازین با قانون و در جهت برطرف نمودن دغدغه اقتصادی پرسنل انجام گرفته و با صداقت تمام در پی برطرف کردن مشکلات کارگران هستم و از سایر مدیران استان درخواست میکنم با همکاری لازم باعث رونق بیشتر کارخانه سیمان گردند.

منبع: رکنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده