تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۲۸۵۸۶۴

ترانزیت خودرو در بندر انزلی فعال شد

‌می‌متالز - مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ورود اولین کشتی رو-رو به مجتمع بندری انزلی خبر داد و گفت: به‌زودی ۵۰۰ خودرو آماده بارگیری می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حسین یونسی با اشاره به فعال بودن ترانزیت خودرو در مجتمع بندری انزلی اظهار کرد: با توجه به اینکه در بندرانزلی نیاز به کشتی رو-رو احساس می‌شد با پیگیری‌های انجام شده و مذاکراتی که با شرکت کشتیرانی صورت گرفت، اولین کشتی رو-رو دوم دیماه وارد بندرانزلی شد.

وی افزود: ۱۳۷ خودرو از مبدا اولیا روسیه به مقصد ارمنستان و ۲۷۳ خودرو از امارات به مقصد آکتائو قزاقستان از طریق بندرانزلی ترانزیت خواهند شد و در روز‌های آتی نیز حدود ۵۰۰ خودرو آمادگی بارگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه رشد قابل ملاحظه‌ای در بخش ترانزیت کالا‌های نفتی و غیرنفتی داشته ایم، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد ارتقاء و رشد خطوط منظم رو_رو و لاینر کانتینری در بندر انزلی و دیگر بنادر استان گیلان خواهیم بود.

یونسی با اشاره به روند رو به رشد ورود کشتی‌ها به مجتمع بندری انزلی خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با صاحبان کالا‌ها و کشتی‌ها داشتیم شاهد بازگشت بسیاری از آنان به بندرانزلی بودیم و این امر حاصل بازاریابی، مشتری مداری، کاهش بروکراسی اداری و همت همکاران بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده