تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۲۸۶۱۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رشد ۱۱۳ درصدی:

"وتعاون" مجدد رکورد زد

‌می‌متالز - "وتعاون" در آذرماه به تراز مثبت ۲۸۱ درصدی دست‌یافت.

به گزارش می‌متالز، شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت منتهی به آذر ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به ثبت رساند برابر با ۲۲۵ میلیارد تومان بود و همچنین "وتعاون" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آذرماه از فروش حق بیمه به درآمد تجمیعی یک هزار و ۵۷ میلیارد تومانی دست یافت.


میزان خسارتی که شرکت بیمه تعاون در آذرماه پرداخت کرد برابر با مبلغ ۵۹ میلیارد تومان بود که با کاهش ۲۰ درصدی مواجه شد و از ابتدای سال تا پایان نهمین ماه از سال مالی نیز میزان پرداختی خود را ۴۷۲ میلیارد تومان اعلام کرد، لازم به ذکر است که "وتعاون" در آذرماه به تراز مثبت ۲۸۱ درصدی دست‌یافت.

روند درآمدزایی "وتعاون"

بر اساس فعالیت ماهانه "وتعاون" در هشتمین ماه از سال مالی میزان درآمد ۱۰۵ میلیارد تومانی را از خود بر جای گذاشت اما؛ در این دوره ماهانه وتعاون با رشد ۱۱۳ درصدی به مبلغ ۲۲۵ میلیارد تومانی رسید و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۱۸۱ درصد روبه‌رو بود، میزان درآمد تجمیعی که این شرکت بیمه‌ای در ۹ ماه گذشته به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته افزایش ۳۸ درصدی را تجربه کرد.


همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید "وتعاون" از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین میزان درآمدزایی را در پایان شهریورماه از خود بر جای گذاشته بود، اما با عملکرد عالی خود در آذرماه رکورد حق بیمه صادره خود را شکست و به بالاترین میزان درآمدی خود در دو سال گذشته رسید، همچنین گفتنی است که درآمدزایی این شرکت بیمه‌ای در ۳ ماه سوم سال مالی روند رو به رشد را به همراه داشت.

تفکیک حق بیمه صادره ”وتعاون" در رشته‌های بیمه‌ای در آذرماه

بیشترین میزان درآمد "وتعاون" در آذرماه سال جاری متعلق به «ثالث – اجباری» با مبلغی بالغ‌بر ۷۰ میلیارد تومان بود که در این دوره ۳۱ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.


پس از رشته بیمه «ثالث – اجباری» که عنوان درآمدزاترین رشته بیمه را به خود اختصاص داد، رشته بیمه «زندگی - غیر اندوخته دار» با مبلغی نزدیک به ۶۲ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز بیشترین میزان درآمد ثبت‌شده وتعاون مربوط به «ثالث-اجباری» با ۳۴۶ میلیارد تومان بود.

در پایان گفتنی است که "وتعاون" میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۸۸ میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته همراه بود و لازم به ذکر است که در این دوره ۹ ماهه به تراز مثبت ۱۲۴ درصدی دست پیدا کرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده