تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۷
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۴۳۲۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون عنوان کرد:

ارتقاء به بازار دوم با کمک فرابورس

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت بیمه تعاون گفت: با همکاری فرابورس توانستیم به بازار دوم ارتقاء پیدا کنیم.

به گزارش می‌متالز، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در مراسم گشایش نماد معاملاتی این شرکت با عنوان «وتعاون» از عضویت در فرابورس ایران به عنوان یکی از افتخارات این شرکت یاد کرده و عنوان کرد: با همکاری فرابورس توانستیم به بازار دوم ارتقاء پیدا کنیم.

نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه گشایش نماد معاملاتی شرکت بیمه تعاون صبح امروز با حضور مدیران این شرکت در فرابورس برگزار شد.

در این نشست یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون از عضویت در فرابورس ایران به عنوان یکی از افتخارات این شرکت یاد کرده و عنوان کرد: با همکاری فرابورس توانستیم به بازار دوم ارتقاء پیدا کنیم.

او با ابراز خوشحالی از اینکه بیمه تعاون توانسته از بازار پایه و زرد به بازار دوم ارتقاء یابد عنوان کرد: سرمایه این بیمه در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد تومان است و تا پایان سال به ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.


استراتژی‌های مهم «وتعاون»


به گفته مظلومی این بیمه در سال ۹۹ سطح ۱ توانگری مالی را دریافت کرده است، در تمام کشور نمایندگی فعال دارد و تنها شرکت بیمه‌ای است که از موسسه رتبه بندی برهان رتبه اعتباری کسب کرده است.

وی به تدوین استراتژی مشخص برای این مجموعه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مأموریت این شرکت ارائه خدمات بیمه‌ای و نوآوری برای افزایش آرامش مشتری‌ها است.

مظلومی با تأکید بر اینکه بیمه تعاون یک مزیت رقابتی برای خود تعریف کرده، اظهار داشت: مهم‌ترین مزیت رقابتی این مجموعه سرعت پرداخت خسارت است که بیمه تعاون سریع‌ترین بیمه در این زمینه است و هیچ پرونده بازی در پرداخت ندارد.

مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: همچنین در حال پیگیری هستیم تا محصولات نوین و اختصاصی خاص به جامعه عرضه کرده و چابک و نوآور باشیم.


معرفی مشتری‌های بزرگ


وی با اشاره به مشتری‌های عمده این مجموعه گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ به‌عنوان مشتریان عمده با بیمه تعاون همکاری دارند که ازجمله آن‌ها شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستند. همچنین گروه تولیدی زر، موسسه مالی اعتباری ملل، تعداد زیادی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، بانک توسعه تعاون و بانک رفاه از مشتری‌های عمده و بزرگ این مجموعه هستند.

مظلومی با تأکید بر تداوم روند صعودی در کسب سهم بازار این بیمه گفت: حق بیمه تولیدی تا اوایل دی‌ماه امسال به نزدیک ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده، ۲۶۰ هزار بیمه‌گذار فعال و ۱۱۷ هزار نفر هم بیمه‌شدگان درمان از مشتری‌های بیمه تعاون هستند و به عبارتی ۳۷۷ هزار نفر مشتری این بیمه هستند.


چشم‌انداز سودآوری


وی درباره وضعیت سودآوری این شرکت عنوان کرد: روند سودآوری در سال ۹۹ جهشی مهم و اساسی داشت و کماکان در سال ۱۴۰۰ این روند ادامه دارد، به‌طوری‌که در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ سود عملیاتی نسبت به سال ۹۹ رشد کرده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت بیمه تعاون در بخش بیمه‌های زندگی از اواخر سال ۱۳۹۹ گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۰۰ میلیارد تومان فروش بیمه‌های زندگی در این مجموعه انجام شد و در حال حاضر سازمان فروش برای این رشته بیمه فعال‌شده و بیش از ۶۰۰ نیرو در این بخش فعل است.


محصول انحصاری


مدیرعامل بیمه تعاون همچنین به محصول انحصاری این مجموعه اشاره کرد و گفت: این محصول کاملاً به‌صورت انحصاری توسط بیمه تعاون ارائه و ۳ هزار واحد کسب‌وکار را نجات داد. به‌این‌ترتیب که بیمه تعاون خسارت سه هزار واحد کوچک و متوسط را که در اثر کرونا تعطیل شده بودند، پرداخت کرد، این محصول کاملاً اختصاصی بیمه تعاون بود که کمک بزرگی به کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط که در شرایط کرونا تعطیل شده بودند، کرد.

وی ارتقای این شرکت بیمه‌ای از بازار پایه زرد فرابورس به بازار دوم را یکی از افتخارات مهم بیمه تعاون دانست و گفت: این مجموعه توانسته است برای سه سال متوالی توانگری مالی سطح یک را حفظ کند. همچنین تداوم افزایش سهم بازار از برنامه‌های مهم بیمه تعاون است، سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومانی تأمین و به‌زودی کار‌های ثبت افزایش سرمایه انجام خواهد شد و بعد از ثبت سرمایه در پی دریافت مجوز‌های جدیدی برای ارائه محصولات جدیدتر هستیم.


جزییات بازگشایی نماد


طی معاملات روز جاری نماد بیمه تعاون در بازار دوم فرابورس بازگشایی شد. این شرکت که از امروز با نماد «وتعاون» در بازار دوم فرابوس فعال است طی روز جاری و در جریان گشایش نماد با قیمت پایانی ۱۷۰۱ ریال به ازای هر سهم کار خود را به پایان رساند. گفتنی است مشاور پدیرش این شرکت، تامین سرمایه نوین است.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده