به گزارش میمتالز، "اسد اسدی"، در برنامه زنده اینستاگرامی بیمه مرکزی، با بیان اینکه "بیمه زندگی محصولی است که نیاز به تفکر دارد، " گفت: بیمه زندگی یک محصول ساده نیست، ولی میتوان با راههای ساده آن را برای مشتریان توضیح داد.
این عضو کارگروه بیمههای زندگی سندیکای بیمه گران اظهارداشت: شرکتهای بیمه در سالهای اخیر خلاقیتهایی در فرآیند خرید و پرداخت خسارت که نزد مشتری شروع میشود داشته اند، اما هنوز جای کار دارد تا اطلاعات و آگاهی مردم در مورد بیمههای زندگی بیشتر شود.
اسدی، افزود: شبکه فروش در فروش بیمههای زندگی بیشترین نقش را دارند، اما بار اطلاع رسانی به مردم درخصوص بیمههای زندگی تنها برعهده یک بخش نیست و مجموعه بیمه مرکزی، شرکتهای بیمه و شبکه فروش باید آن را بردوش بکشند.
وی، گفت: مهارتهای فروش در بیمههای زندگی به چند دسته از جمله مهارتهای تکنیکال، هنر فروشندگی و مهارت بازاریابی تقسیم میشوند.
این عضو کارگروه بیمههای زندگی سندیکای بیمه گران، و گفت: در تمام دنیا درکشورهای توسعه یافته سبد محصولات بیمهای اشخاص و زندگی آنها گستردهتر از کشورهایی است که کمتر توسعه یافته اند، این مساله دلایل زیادی دارد که مهمترین آن احساس امنیتی است که به افراد میدهد.
به گزارش چابک آنلاین، این عضو کارگروه بیمههای زندگی سندیکای بیمه گران، بیان کرد: این کارگروه در مورد تقسیم بندی بیمههای زندگی به صورت مستمر کار کرده تا محصولاتی که در حال حاضر در ایران وجود دارد و میتواند وجود داشته باشد را در قالب قابل فهم و منطبق بربازار ایران ارائه شود.
منبع: چابک آنلاین