تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۴۳۲۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اعطای تسهیلات به واحد‌های تولیدی راکد و فعال در سطح شهرستان سرخس

‌می‌متالز - رئیس اداره صنعت معدن تجارت سرخس از اعطای تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی اکبر اکبری گفت: تمام واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان سرخس شامل، مشاغل خانگی، تولیدی خرد، پیشران و دانش بنیان که داری پروانه کسب هستند برای دریافت تسهیلات با معرفی اتحادیه و اتاق اصناف به بانک مراجعه کنند.

وی افزود:در این راستا واحد‌های تولیدی صنعتی و معدنی با معرفی خانه صنعت و معدن، مشاغل خانگی با معرفی اداره کار و تعاون و واحد‌های که درمنطقه ویژه قرار دارند از منطقه معرفی دریافت کنند.

رئیس اداره صمت سرخس خاطر نشان کرد: واحد‌های تولیدی دانش بنیان مستقیما به اداره صمت و کشاورزان و دامداران به جهاد کشاورزی و کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی به میراث فرهنگی جهت معرفی مراجعه نمایند.

اکبری با دعوت از مدیران ادارات و نهاد‌های شهرستان در همکاری با این طرح اظهار کرد: چنانچه ادارات و نهاد‌های شهرستان واحد تولیدی تحت پوشش دارند و یا فرد کار آفرینی برای دریافت تسهیلات مراجعه می‌کنند می‌توانند به اداره صمت معرفی نمایند، لذا تاکید شود همه واحد‌ها بجز مشاغل خانگی حتما معرفی نامه خانه صمت را باید داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس افزود: این تسهیلات در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه بوده و برای ایجاد و توسعه سرمایه در گردش پرداخت می‌شود، ضمنا سود تسهیلات مشاغل خانگی ۴ درصد و الباقی از ۶ الی ۱۶ درصد است.

وی در پایان با بیان اینکه واحد‌های تولیدی راکد در اولویت قراردارند تصریح کرد: تسهیلات اعطایی بر اساس میزان اشتغال به کار نیرو در کارگاه و لیست بیمه و.. متفاوت است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده