تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۸۶۲۵۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

جریان تجمع در نمایندگی‌های کرمان موتور چه بود؟ / انتظار مردم در صف خرید خودرو

‌می‌متالز - امروز طرح فروش محصولات کرمان موتور برگزار شد. هم‌زمان با برگزاری این طرح فروش صف‌های طویلی جلوی درب نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی شکل گرفت. اما ماجرا چه بود؟

به گزارش می‌متالز، طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات کرمان موتور از امروز، شنبه ۱۰ دی، برگزار شد. با توجه به تفاوت قیمتی حدود ۱۰۰ میلیون تومانی خودرو‌های عرضه‌شده در این طرح با بازار، این انتظار می‌رفت که متقاضیان و افرادی که دید سرمایه‌ای به بازار خودرو دارند استقبال ویژه‌ای از طرح فروش نشان دهند.

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح ابتدا باید حضوراً به نمایندگی مراجعه و پس از ثبت‌نام اینترنتی در سایت نمایندگی، هزینه خرید خودرو را بلافاصله پرداخت می‌کردند. نمایندگی‌های این گروه خودروسازی ساعت هفت صبح امروز را برای مراجعه مشتریان و پرداخت هزینه‌ها مقرر کرده بودند.

ساعاتی پس از آغاز ثبت‌نام و مراجعه مردم، فرآیند ثبت‌نام با مشکلاتی همراه شد. تداوم این مشکلات باعث شد که صف‌های طولانی برای خرید خودرو از نمایندگی‌های کرمان موتور شکل بگیرد.

ویدئو‌های منتشرشده از وضعیت امروز نمایندگی‌های کرمان موتور نشان می‌داد جمعیت قابل توجهی از مشتریان از مشکلات به‌وجودآمده گلایه‌مند بودند.

تعداد بازدید : 3

جریان صف خرید خودرو‌های کرمان موتور چه بود؟

جریان صف‌های طویل در درب نمایندگی‌های کرمان موتور چه بود؟ بررسی‌های میدانی از نمایندگی شعبه سیدخندان این شرکت نشان می‌دهد که این صف‌ها تنها به دلیل مشکلات سایت شرکت رخ داده است.

کارکنان حاضر در این نمایندگی اعلام کردند که به دلیل حجم زیاد مراجعه به سایت نمایندگی، این مشکل رخ داده است. اما پس از آن شرکت کرمان موتور در بخشنامه‌ای اعلام کرد که ادامه فرآیند ثبت‌نام در سایت اصلی کرمان موتور صورت بگیرد و پس از آن فرآیند ثبت‌نام در سایت آغاز می‌شود.

این افراد همچینین اظهار کردند که متقاضیان می‌توانند به صورت غیرحضوری یا با مراجعه به نمایندگی‌ها اقدام به ثبت‌نام و واریز وجه کنند.

در این میان، روایت‌های دیگری نیز در رابطه با صف‌های طولانی که جلوی درب نمایندگی‌های کرمان موتور شکل گرفت نیز به گوش می‌رسد.

برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که ‏برخی از نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی ادعا دارند که به دلیل مسدود کردن سایت، آن هم به دلیل نوسانات دلار، این مشکل پیش آمده است و از آنجایی که تعداد خودرو‌های به فروش گذاشته شده محدود است، مردم به نمایندگی‌ها هجوم برده‌اند تا بتوانند در این بین خودرویی بخرند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده