تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۵
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۸۷۸۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

‌می‌توانیم برنامه ششم را یک سال دیگر تمدید کنیم/ برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۲ بررسی شود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه باید سر فرصت مناسب خود مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، محمد حسین فرهنگی، با بیان اینکه در تدوین برنامه هفتم توسعه نباید عجله کرد، گفت: برخلاف نظر رئیس مجلس شورای اسلامی بنده معتقدم باید بودجه سال ۱۴۰۲ در سال جاری مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: به اصطلاح برنامه هفتم توسعه باید سر فرصت مناسب خود مورد بررسی قرار گیرد.

ارائه بودجه‌ای بدون تشریفات به مجلس

احتمال ارائه برنامه هفتم توسعه به مجلس تا دو هفته آینده/ تمرکز برنامه هفتم بر تقویت بخش معدن
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به نظر بنده ما باید برنامه هفتم توسعه را در سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته ما می‌توانیم همانند سال گذشته یک سال دیگر برنامه ششم توسعه را تمدید کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به نگرش کمی به اولویت‌های برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: این مسئله مقداری انتزاعی است و محدود کردن و نکردن اولویت‌های برنامه معنایی ندارد.

‌می‌توانیم برنامه ششم را یک سال دیگر تمدید کنیم/ برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۲ بررسی شود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:برنامه پنجساله توسعه برای تامین زیرساخت‌های کشور تدوین و اجرایی می‌شود و در کشور‌هایی که زیرساخت‌ها پس از اجرای برنامه تامین شده، این کشور‌ها دیگر اقدام به تهیه برنامه نمی‌کنند.

فرهنگی تاکید کرد:طبیعی که تامین زیرساخت‌ها برای هر دستگاهی موانع خودش را دارد و با این حال ما باید به نقطه تامین زیرساخت‌های کشور برسیم و بعد از آن هم نیاز به برنامه پنجساله نداریم.

منبع: افکار نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده