تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۲۳
بازدید: ۴۶۸
کد خبر: ۲۸۸۱۹۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

به همت زیسکو، اولین تور صنعتی قطعه سازان برگزار شد

‌می‌متالز - ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱، اولین تور صنعتی قطعه سازان استان کرمان به همت واحد بازرگانی فولاد زرند ایرانیان و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی زیسکو، در این دیدار بیش از ۲۰ تولیدکننده بومی و معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی با هدف آشنایی با بخشی از فعالیت‌های شرکت فولاد زرند ایرانیان از مجتمع فولاد این شرکت بازدید کردند.

دکتر قربانی، مدیر واحد مهندسی و خدمات فنی مکانیک مجتمع فولاد، در این بازدید ضمن عرض خیر مقدم به اعضای خوشه ماشین آلات و قطعات صنعتی کرمان، گفت: در این مجموعه ظرفیت‌های بسیاری برای ایجاد همکاری میان صنعت فولاد و قطعه سازان وجود دارد و از این ظرفیت‌ها می‌توان برای تقویت قطعه سازان درون استانی استفاده کرد.

شجاعی، مشاور شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز در این مراسم، گفت: هدف از این بازدید آشنایی و ارتباط صنایع کوچک و قطعه سازان استان با واحد‌های مختلف شرکت فولاد زرند ایرانیان است.

در پایان این بازدید نیز، رئیس واحد برنامه ریزی بازرگانی زیسکو گفت: هدف ما از فراهم کردن امکان این بازدید، پیاده سازی راهبرد اصلی هلدینگ میدکو در زمینه تامین قطعات، و ایجاد ارتباط پایدار همراه با اعتماد، و شفافیت با تامین کنندگان است.

دکتر جلالی افزود: در برنامه‌های آتی نمایشگاهی از قطعاتی که امکان بومی سازی دارند، در مجتمع فولاد زرند برگزار خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، این بازدید در راستای توافق صورت گرفته میان مدیر شرکت‌های صنعتی استان و مدیر بازرگانی فولاد زرند ایرانیان برگزار گردید.

منبع: شرکت فولاد زرند ایرانیان (زیسکو)

عناوین برگزیده