تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۹۵۰۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
در آیین تجلیل از فعالان منابع طبیعی:

از مدیرعامل زیسکو تقدیر شد

‌می‌متالز - در آیین تجلیل از فعالان منابع طبیعی از دکتر سهراب­نژاد، مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان به سبب همکاری با سازمان منابع طبیعی در حفظ و گسترش تاغ کاری، جنگل‌کاری و ... تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، این آیین صبح امروز به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، استاندار و رئیس‌کل دادگستری استان و تعدادی از مسوولان اجرایی استانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان در این آیین با بیان اینکه کاشت درخت در واقع احیای زندگی بشریت است، گفت: همت بلندی در سطح کشور برای کاشت درخت آغاز شده و امیدوار هستیم با همکاری و مشارکت عمومی، کشوری سرسبز و بانشاط داشته باشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان هم در این آیین با تبریک روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، گفت: در سال‌های گذشته ۱۰ هزار هکتار نهال‌کاری با همکاری صنایع و معادن استان انجام شده است.

مهدی رجبی‌زاده افزود: طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور هم آغاز شده و تعهد داریم که ۶۰ میلیون نهال در شمال استان بکاریم.

در متن تقدیر از دکتر سهراب­نژاد آمده است:

حفاظت از ایران عزیز و تلاش در جهت توسعه پوشش گیاهی آن خدمتی بزرگ و ماندگار به این سرزمین سبزقامتان تاریخ است. هر نهالی که به زمین هدیه می­دهید قطعا باعث سربلندی نسل حاضر در پیشگاه آینده گان این مرز و بوم خواهد بود.

به پاس همت بلند و تلاش­های ارزنده جنابعالی و مجموعه تحت امر در توسعه فضای سبز و جنگل­کاری با اهدای این لوح تقدیر مراتب سپاس و قدرشناسی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان را تقدیم نگاه همیشه سبزتان نموده، توفیق استمرار خدمت در این امر خداپسندانه را از درگاه خداوند بزرگ برایتان خواستارم.

منبع: صدای زرند

عناوین برگزیده