تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۳۰۰۱۹۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل زیسکو در دیدار با مسوولان زرند؛

دغدغه دکتر پورمند توسعه و رونق اقتصادی به همراه ایجاد اشتغال است

‌می‌متالز - امام جمعه زرند با بیان اینکه جوانان بیکار زرندی باید منتظر طرح‌های توسعه زیسکو باشند، اعلام کرد: حضور فولاد زرند ایرانیان در زرند برکات زیادی داشته که مهمترین آن اشتغال برای جوانان است.

به گزارش می‌متالز، دکتر “ماشاالله سهراب نژاد” مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان روز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه جاری در دیدار‌های جداگانه با امام جمعه زرند و فرماندار زرند با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های آتی شرکت زیسکو، گفت: پروژه‌های جدید تعریف شده برای زیسکو با نگاه رونق تولید و افزایش اشتغالزایی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: نگاه و دغدغه جناب دکتر پورمند توسعه و رونق اقتصادی به همراه ایجاد اشتغال برای جوانان و استفاده بهینه از منابع است.

جوانان بیکار زرندی منتظر طرح‌های توسعه زیسکو

حجت الاسلام “مهدی شجاعی” امام جمعه شهرستان زرند هم در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده گفت: حضور فولاد زرند ایرانیان در زرند برکات زیادی داشته که مهمترین آن اشتغال برای جوانان است.

وی افزود: هرچند عده‌ای از جوانان هنوز بیکار هستند، اما ما همیشه میگویم که زیسکو به اندازه نیازش نیروی کار جذب کرده است و باید منتظر طرح‌های توسعه این مجموعه باشیم.

امام جمعه زرند تصریح کرد: شرایط فعلی در حقیقت جنگ اقتصادی است و یکی از از مولفه‌های مهم پیروزی در این جنگ، پیشرفت صنعت است.

حجت الاسلام شجاعی گفت: صنایع قدرتمند، بازویی قدرتمند برای کشور هستند و خوشبختانه یکی از این صنایع موفق، در شهرستان زرند شکل رفته است و به همین سبب تمام مجموعه‌های شهرستان و مردم فهیم و متدین این شهرستان، بار‌ها حمایت خود را از زیسکو اعلام کرده اند.

امام جمعه زرند بیان کرد: این کار بزرگ جز با کار جهادی پیش نمی‌رفت که الحمدالله با حضور شما عزیزان و جوانان خودمان در این عرصه، اتفاقات خوبی در استان و در کنارش در شهرستان زرند رخ داد.

پاسخ قانع کننده مسوولان زرند در برابر درخواست اشتغال دیگر همشهریان

مهندس “سیدرضا حسینی نژاد” فرماندار زرند در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده زیسکو در شهرستان زرند، بیان کرد: ما قدردان زحمات تمام کسانی هستیم که برای پیشرفت شهرستان زرند و رفاه مردم این منطقه تلاش می‌کنند.

وی افزود: در گفتگو با دکتر پورمند بار‌ها از زحمات ایشان و توجه به اشتغال جوانان زرند قدردانی کرده ام.

وی همچنین تلاش دکتر سهراب نژاد در مدیریت این مجموعه عظیم و رضایت کارکنان این شرکت را ستودنی دانست و گفت: سازکار شما در استخدام نیرو‌های شاغل در زیسکو با نظارت اداره کار سبب شده تا مسوولان شهرستان زرند در برابر درخواست اشتغال همشهریان زرندی بتوانند پاسخ قانع کننده داشته باشند.

فرماندار زرند در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر به مدیر عامل شرکت فولاد زرند ایرانیان از تعامل و مشارکت هلدینگ میدکو و شرکت فولاد زرند ایرانیان در توسعه شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

دغدغه دکتر پورمند توسعه و رونق اقتصادی به همراه ایجاد اشتغال است

دغدغه دکتر پورمند توسعه و رونق اقتصادی به همراه ایجاد اشتغال است

منبع: صدای زرند

عناوین برگزیده