تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۶
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۲۸۸۵۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش بازدید میدانی رئیس کل گمرک ایران از گمرک غرب تهران و دیدار با کارکنان و خدمت گیرندگان

‌می‌متالز - رئیس کل گمرک ایران صبح امروز از گمرک غرب تهران بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، در این بازدید دکتر محمد رضوانی فر به صورت میدانی از بخش‌های مختلف این گمرک از جمله حوزه صادرات، پنجره واحد، حوزه واردات، درب خروج، حقوقی، محوطه‌های گمرکی و بخش‌های مختلف اداری بازدید کرد.
دیدار با کارکنان این گمرک و گفتگو با آن‌ها در فضایی بسیار صمیمانه از جمله نکات مهم این بازدید بود که با استقبال کارکنان این گمرک همراه شد.
در این دیدار با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان گمرک در دستور کار جدی قرار دارد بر ارتقای پست‌های سازمانی، تبدیل وضعیت‌ها و جبران خدمات نیروی انسانی و پیگیری جدی این موارد تاکید گردید.
در این بازدید همچنین رئیس کل گمرک ایران به سراغ خدمت گیرندگان حلضر در محوطه گمرک غرب رفت و از نزدیک در خصوص چگونگی خدمات گمرک به آن‌ها گفتگو کرد که با استقبال خدمت گیرندگان همراه بود و ارباب رجوع ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان گمرک و تلاش شبانه روزی آنها، راهکار‌هایی را برای تسهیل امور مرتبط با تجارت پیشنهاد کردند.
تقدیر رئیس کل گمرک ایران از بانوان شاغل در گمرک غرب تهران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.
در این بازدید دکتر رضوانی فر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به کارکنان گمرک از زحمات و تلاش‌های بی شائبه تمامی کارکنان به ویژه بانوان و مادران شاغل در گمرک تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

عناوین برگزیده