تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۰۱
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۲۸۹۱۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خدمت‌رسانی تعامل‌محور در کنار مردم؛

استقرار میز خدمت سازمان امور مالیاتی در اتحادیه‌ی آهن‌آلات

‌می‌متالز - ارتباط مستقیم مسوولین مالیاتی با مردم و تعامل و همکاری نزدیک با فعالان اقتصادی با استقرار میز خدمت سازمان امور مالیاتی کشور در اتحادیه آهن آلات، فولاد و فلزات تهران و رفع مشکلات مالیاتی این صنف، محقق شد.

به گزارش می‌متالز، در راستای استمرار همکاری و تعامل موثر با فعالان اقتصادی، میز خدمت مالیاتی برای اتحادیه آهن آلات، فولاد و فلزات تهران به همت حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی کشور و مرکز مقاومت بسیج اصناف و بازاریان و با حضور رئیس حوزه بسیج سازمان امور مالیاتی کشور، مدیرکل، معاون درآمد‌های مالیاتی، روسای گروه و امور مالیاتی اداره کل امور مالیاتی جنوب تهران در روز دوشنبه ۲۶ دیماه در محل اتحادیه مذکور مستقر و مسوولین مربوطه با پاسخگویی به سوالات و مشکلات به ارایه خدمات رسانی به اعضای این صنف پرداختند.

برپایی میز خدمت و تقویت ارتباط مستقیم مسوولین با مودیان مالیاتی جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی از جمله اقدامات مهم و موثر سازمان امور مالیاتی کشور در دوره تحول آفرینی است که با رویکرد فرهنگ سازی، تکریم ارباب رجوع و تسریع انجام امور مودیان در برنامه کاری این سازمان قرار گرفته است.

در این مراسم، حسین تاجمیر ریاحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد: براساس تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی و توصیه‌ها و سیاست‌گذاری‌های رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر حضور بین مودیان محترم مالیاتی و شنیدن سخنان ایشان بطور مستقیم و تلاش جهت ر فع مشکل ایشان، میز‌های خدمت رسانی مالیاتی طراحی و اجرا می‌گردد.

وی از اعضای اتحادیه آهن آلات، فولاد و فلزات تهران خواست، با رعایت قانون و تنظیم و تسلیم بموقع اظهارنامه و دفاتر مالیاتی خویش، از تسهیلات، معافیت ها، مزایا و بخشودگی جرایم مالیاتی استفاده نمایند.

شایان ذکر است نحوه اعتراض به اوراق مطالبه مالیات، وضعیت مالیات ارزش افزوده و پذیرش اعتبار مالیاتی، بخشودگی جرایم مالیاتی و ... از جمله مشکلات مطروحه در این میز خدمت مالیاتی بوده است.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده