تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۸۹۴۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استاندار خراسان جنوبی: از سرمایه‌گذاری در بخش معدن استان استقبال می‌کنیم

‌می‌متالز - استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های بخش معدن استان، اظهار داشت: از مجموعه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش معدن استان استقبال می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، جواد قناعت صبح امروز در دیدار سردار صالحی، مسوول قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیری که در حوزه‌های معدنی، کشاورزی، گردشگری و ... در سطح خراسان جنوبی داریم، سرمایه گذاری در راستای بهره‌برداری از این پتانسیل‌ها، در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: جذب و جلب سرمایه‌گذاران دارای اهلیت و صلاحیت لازم که از تجربه، تخصص و سرمایه کافی برخوردار باشند، اصل بسیار مهمی است که در همه حوزه‌ها بر آن تأکید داریم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی موفق قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیرو‌های مسلح در سطح کشور، متذکر شد: سرمایه‌گذاری این مجموعه در خراسان جنوبی، قطعاً نتایج موفقی برای استان و نیز ستاد به همراه خواهد داشت.

قناعت از آمادگی استان برای تأمین شرایط لازم در راستای سرمایه‌گذاری‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خراسان جنوبی گفت.

مشارکت قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیرو‌های مسلح در حوزه معادن خراسان جنوبی

مسوول قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار با تشریح اقدامات این حوزه در زمینه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: ضرورت مشارکت نیرو‌های مسلح برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

سردار صالحی تأکید کرد: در قانون اساسی هم بر استفاده از توانمندی نیرو‌های مسلح در عمران و آبادانی کشور در زمان صلح تأکید شده است.

وی از آمادگی قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیرو‌های مسلح برای مشارکت در حوزه معادن خراسان جنوبی و به ویژه در شهرستان نهبندان خبر داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده