تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۲۸۹۷۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
جمیری در تذکر شفاهی؛

دولت نسبت به کنترل ارز از تمام توان خود استفاده کند

‌می‌متالز - نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: رئیس جمهور محترم می‌دانم دغدغه دارید، اما برای کنترل نرخ ارز، پیشگیری از تورم فلج کننده و توجه به معیشت مردم که کمر آن‌ها را شکسته است از تمام توان استفاده نمایید.

به گزارش می‌متالز، عبدالکریم جمیری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: اتحادیه اروپا بداند که تاکنون فشار‌ها و تحریم‌ها موجب تقویت نظام و سپاه عزیز بوده است و این موضع اخیرشان موجب قدرتمندی سپاه سرافراز خواهد بود.

نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور محترم می‌دانم دغدغه دارید، اما برای کنترل نرخ ارز، پیشگیری از تورم فلج کننده و توجه به معیشت مردم که کمر آن‌ها را شکسته است از تمام توان استفاده نمایید و تکلیف سرمایه گذاری عرصه تولید و سد بزرگ را روشن کنید.

وی خطاب به وزیر نیرو، بیان کرد: به شدت از شرکت آبفا نسبت به تعلل در انجام پروژه فاضلاب بوشهر و تکمیل پروژه‌های گناوه و دیلم و بی توجهی کامل به فاضلاب دو شهرستان حوزه انتخابیه ام گله‌مند و بر استقرار آبفا تاکید می‌کنم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور حل نهایی مشکل شناور‌های صیادی صید صنعتی که ۲ سال است بلاتکلیف بوده و به شدت ضرر کرده اند ضروری است.

جمیری افزود: وزیر کشور نسبت به تشکیل جلسه پیشنهادی برای حل موضوع دو روستای هلیله و بندرگاه تسریع کنید.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده