تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۲۸۹۷۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت گلستان:

اصناف نقش پررنگی در اشتغال و اقتصاد استان گلستان دارند

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جلسه هماهنگی ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و کمیسیون‌های نظارت شهرستان‌های استان گلستان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان برگزار گردید، گفت: اصناف همواره نقش پررنگی در اشتغال و اقتصاد استان داشته و دارند.

به گزارش می‌متالز، درویش علی حسن زاده در جلسه هماهنگی ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و کمیسیون نظارت شهرستان‌های استان گلستان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید، گفت: اصناف و بازاریان همواره پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هستند. وی افزود: این قشر زحمتکش در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرین هستند و نقش پررنگی در اشتغال و اقتصاد استان داشته و دارند.

حسن زاده گفت: در ایام بروز اغتشاشات، اصناف اتفاقات بازار را مدیریت کردند، اما در برخی موارد با ایشان نامهربانی‌هایی هم شد.

وی همچنین گفت: بر اساس قانون جدید نظام صنفی، در خدمت نسل جدیدی در اتاق‌های اصناف شهرستان‌های استان هستیم و روسای اتاق اصناف دو شهرستان نیز از بانوان هستند که امیدواریم در تعامل با ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان همچون گذشته شاهد بازاری آرام و استوار در سطح استان باشیم.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده