تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۱۹
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۲۹۰۰۱۱
سرویس خبر : انرژی

محدودیت عرضه گاز در صنایع فولاد و سیمان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت گاز کرمان گفت: صنایع بزرگ این استان مانند فولاد و سیمان در مصرف گاز با محدودیت مواجه شده‌اند.

به گزارش می‌متالز، فلاح مدیرعامل شرکت گاز کرمان گفت: این محدودیت طبق بخشنامه اعلامی سراسری است تا در نیاز مصرف مردم در بخش خانگی به گاز، اختلال و مشکلی بوجود نیاید.

وی تصریح کرد: با وجود تداوم سرما در کرمان طی روز‌های اخیر، جریان گاز در سراسر شبکه این استان برقرار مانده و هیچگونه کمبود یا قطعی نیز در بخش خانگی نداشته ایم.

مدیرعامل شرکت گاز کرمان تاکید کرد: با تلاش همکاران در شرکت گاز حتی در مناطق سردسیر و کوهستانی استان مانند بردسیر از جمله بخش لاله‌زار در این شهرستان نیز تامین گاز در جریان است و خوشبختانه کمبودی در این زمینه نداریم.

وی همچنین با اشاره به افزایش نرخ گاز بهای برخی مشترکان تاکید کرد: مشترکانی که در مصرف صرفه جویی داشته اند و طبق الگو، گاز مصرف کرده اند، هیچ افزایشی در قبوض خود نداشتند و تنها برای کسانی که جزو مشترکان پرمصرف بودند به صورت پلکانی و طبق تعرفه ابلاغی افزایش بها در قبضشان درج شده است.

فلاح ادامه داد: مشترکان حتما مصرف گاز خود را مدیریت کنند و دمای محیط خانه را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ کنند؛ همچنین با خاموش کردن وسائل پرمصرف و اضافی از بالا رفتن میزان مصرف و هزینه جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: مصرف گاز برای بخش اداری نیز به صورت مستمر پایش می‌شود و در صورت بالا رفتن مصرف اخطار می‌گیرند که اگر الگو را رعایت نکنند، گاز آن‌ها قطع می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده