تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۲
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۹۰۲۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دهنوی:

منابع درآمدی بودجه از محل فروش نفت در جلسه کمیسیون تلفیق بررسی شد

‌می‌متالز - نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال آتی با اشاره دومین جلسه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه گفت: در این جلسه منابع درآمدی بودجه از محل فروش نفت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، سید محسن دهنوی در حاشیه دومین جلسه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آتی گفت: پس از تقدیم لایحه بودجه سال آتی به مجلس، کلیات آن در کمیسیون تلفیق و پس از آن در صحن مجلس به تصویب رسید.

وی با اشاره به زمان یک هفته‌ای برای ثبت پیشنهادات نمایندگان درباره تبصره‌های بودجه سال آتی گفت: از این رو پیشنهادات نمایندگان درباره جزئیات تبصره‌های بودجه در کمیسیون تلفیق و تخصصی در دست بررسی است.

دهنوی با اشاره به آغاز جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی جزئیات لایحه بودجه، بیان کرد: این کمیسیون امروز بخش درآمدی تبصره یک لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داد که عمدتاً به موضوع درآمد‌های دولت از محل فروش نفت و میعانات گازی و همچنین برخی مجوز‌هایی که دولت برای تکمیل طرح‌های توسعه‌ای و پیشران نیاز داشت، پرداخت

وی بیان کرد: کمیسیون تلفیق در شیفت بعد از ظهر امروز و در روز‌های آتی نیز بررسی تبصره‌ها و بخش‌های درآمدی بودجه را ادامه خواهد داد.

دهنوی ادامه داد: این کمیسیون بعد از بررسی بخش درآمدی در یک هفته پیش بینی شده، ان شاءالله وارد بخش هزینه‌ای لایحه بودجه و به عبارتی مصارف بودجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: احتمالاً کمیسیون تا فردا تبصره یک لایحه بودجه که عمده درآمد‌های دولت را شامل می‌شود را به اتمام می‌رساند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده