به گزارش میمتالز، این تغییر بخشی از تلاش این خودروساز برای رسیدن به بازار در حال رشد سریع خودروهای تمام برقی است. خودروسازان ژاپنی در خطر عقب افتادن از رقبای اروپایی و آمریکایی خود در بازار خودروهای برقی قرار دارند. هوندا در بیانیهای گفت: در تغییرات اعمالشده از اول آوریل، بخش جدید استراتژی برقیسازی و توسعه خودروها، موتورسیکلتها و محصولات برقی مانند ژنراتور خودروساز ژاپنی را یکپارچه خواهد کرد. بر اساس گزارش رویترز، هوندا سال گذشته هدف خود را برای عرضه ۳۰ مدل خودروی الکتریکی در سطح جهان و تولید حدود دومیلیون خودروی الکتریکی سالانه تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرد.
منبع: دنیای اقتصاد