تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۰:۰۲
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۹۰۳۳۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

خطر برای خودروسازان ژاپنی

‌می‌متالز - شرکت هوندا موتور اعلام کرد بخش جدیدی را در تلاش برای تقویت و سرعت بخشیدن به تجارت الکتریکی خود به عنوان بخشی از بازسازی ساختار سازمانی خود ایجاد خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، این تغییر بخشی از تلاش این خودروساز برای رسیدن به بازار در حال رشد سریع خودرو‌های تمام برقی است. خودروسازان ژاپنی در خطر عقب افتادن از رقبای اروپایی و آمریکایی خود در بازار خودرو‌های برقی قرار دارند. هوندا در بیانیه‌ای گفت: در تغییرات اعمال‌شده از اول آوریل، بخش جدید استراتژی برقی‌سازی و توسعه خودروها، موتورسیکلت‌ها و محصولات برقی مانند ژنراتور خودروساز ژاپنی را یکپارچه خواهد کرد. بر اساس گزارش رویترز، هوندا سال گذشته هدف خود را برای عرضه ۳۰ مدل خودروی الکتریکی در سطح جهان و تولید حدود دو‌میلیون خودروی الکتریکی سالانه تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده