تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۰۵
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۲۹۰۳۳۷
سرویس خبر : اجتماعی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسیر تعالی

‌می‌متالز - فرآیند ارزیابی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جهت شرکت در بیستمین دوره جایزه ملی تعالی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، جلسات ارزیابی بیستمین دوره جایزه ملی تعالی باحضور سرارزیاب و ارزیابان حرفه‌ای سازمان مدیریت صنعتی به میزبانی باشگاه سپاهان در تاریخ ۵ تا ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

در افتتاحیه‌ی این دوره، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه، از سپاهان به عنوان اولین باشگاه فرهنگی ورزشی که در دهه‌ی هشتاد توانست در سطح خاورمیانه موفق به اخذ ایزو ۹۰۰۱ شود یاد کرد و این باشگاه را به عنوان الگویی متفاوت برای باشگاه‌های دیگر در سطح کشور معرفی کرد.

این فرآیند با جلسات متعدد بین ارزیابان و پرسنل و همچنین بازدید از ورزشگاه نقش جهان زیرساخت‌های باشگاه سپاهان ادامه پیدا کرد و ارزیابان تمامی بخش‌های باشگاه را جهت تدوین گزارش دقیق، مورد بررسی قرار دادند.

در جلسه اختتامیه این دوره هومن فیروزی معاون اجرایی، پشتیبانی واماکن باشگاه سپاهان ضمن تشکر از تیم ارزیاب جهت حضور و ارائه نقطه نظرات و تقدیر از پرسنل باشگاه به ویژه واحد توسعه و فناوری جهت نمایش مناسب دستاورد‌ها و همکاری مفید با ارزیابان، اظهار داشت: این دوره از فرآیند علاوه بر فرصتی که جهت نمایش امکانات، دستاورد‌ها و فعالیت‌های موثر باشگاه در حوزه‌های مختلف فراهم آورد، موقعیت مناسبی را برای کسب اطلاعات و دانش مفید ارزیابان محترم جهت بهبود روند‌ها و ساختار‌ها در اختیار باشگاه قرار داد.

جمال اسمعیلی سرارزیاب جایزه تعالی در جلسه اختتامیه فرآیند ضمن تقدیر از تلاش‌های بخش‌های مختلف باشگاه جهت تدوین اظهارنامه و ارائه آن، اعلام داشت تعالی یک مسیر است که پایان ندارد و امیدوارم به جایزه‌ی تعالی فقط به عنوان یک امتیاز نگاه نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت دانش، خاطرنشان کرد: در این باشگاه اطلاعات بسیار خوب و دستاورد‌های مهمی وجود دارد که نیاز است این فرصت جهت جمع آوری، دسته بندی و تبدیل این اطلاعات به یک بسته دانشی جهت الگودهی به سایر فعالیت‌ها در این باشگاه و باشگاه‌های دیگر غنیمت شمرده شود.

او با اشاره به عملکرد موثر باشگاه در حوزه مدیریت هواداران و مسوولیت‌های اجتماعی، افزود: پروژه شرق اصفهان یکی از اقدامت شایسته و موفق باشگاه در حیطه مسوولیت‌های اجتماعی بوده و لازم است باشگاه در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی وارد حوزه محیط زیست نیز بشود.

سرارزیاب جایزه ملی تعالی در پایان از پذیرایی و میزبانی شایسته باشگاه سپاهان در این دوره از فرآیند ارزیابی تقدیر به عمل آورد.

لازم به ذکر است مدیریت توسعه و فناوری باشگاه سپاهان برای شرکت در این دوره از جایزه ملی تعالی، در قالب۹ کمیته وکارگروه، ۷۲۲ نفرساعت آموزش، فرآیند‌های تدوین اظهارنامه و بازخوانی را با تعداد ۴۹۴ نفر ساعت جلسه، و ۲۵۸ نفرساعت خودارزیابی به انجام رسانده است.

نتایج نهایی ارزیابی در هفته اول اسفندماه در قالب همایش بیستمین دوره جایزه ملی تعالی به طور رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده