تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۲۹۰۷۲۴
سرویس خبر : اجتماعی

بزرگترین کمپ ورزشی حرفه‎ای شرکت فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث می‌شود

‌می‌متالز - بزرگترین کمپ ورزشی و گردشگری حرف‌ه‎ای توسط شرکت فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل در راستای تأکید‌های استاندار مازندران مبنی بر توسعه ورزش استان در محمودآباد احداث می‌شود.

به گزارش می‌متالز، همزمان با ایام گرامیداشت حماسه اسلامی ۶ بهمن باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا از خانواده شهدای ورزشکار و ورزشکاران شاخص آملی تجلیل کرد.

مدیرکل بانوان استانداری مازندران در این مراسم با قدردانی از تلاش‎های باشگاه فولادین ذوب آمل، اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان باشگاه صنایع آشامیدنی نوا توانسته در لیگ برتر خوب بدرخشد و در حال راهیابی به سوپر لیگ باشگاه‌های کشور است که باید برای این موفقیت ارزشمند ورزشی به مردم آمل و مازندران تبریک گفت.

سمیه طوسی با اشاره به اینکه باید از حوزه بانوان حمایت کرد، افزود: بانوان نیازمند حمایت همه جانبه هستند، باید صنایع و شرکت‎ها را ترغیب کنیم تا از حوزه بانوان حمایت کنند.

وی تصریح کرد: طرحی به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ارائه دادیم تا تیم‎های لیگ برتری و ورزشکاران مدال‎آور به صورت ویژه حمایت شوند که این مهم باعث انگیزه برای دیگر دختران و بانوان استان می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با تأکید اینکه هرچه در ورزش سرمایه‎گذاری کنیم باعث کاهش آسیب‎های اجتماعی خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‎ها برای توسعه ورزش بانوان، ایجاد فضای مناسب برای آن‌ها است که باشگاه فولادین ذوب با برنامه‌هایی که در این حوزه دارد به این هدف دست پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا نیز در مراسم تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، اظهار کرد: با تأکید استاندار مازندران بزرگترین و مجهزترین کمپ ورزشی و گردشگری حرفه‎ای کشور در محمودآباد ساخته می‌شود.

مجتبی روشن افزود: در راستای تأکید‌های فراوان دکتر حسینی‎پور استاندار مازندران در راستای حمایت از ورزشکاران به ویژه ورزش بانوان و توسعه فضای ورزشی و گردشگری در کنار ورزش، سعی کردیم در حد توان در این مسیر تلاش داشته باشیم و خوشبختانه با حمایت این مجموعه ورزشی از تیم فوتسال بانوان، شاهد امتیازات خوبی هستیم هرچند این تیم توانسته تاکنون در لیگ برتر فوتسال ایران خوش بدرخشد.

روشن با بیان اینکه هدف عالی مجموعه فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا توجه به رشد و ترویج ورزش‌های قهرمانی و پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی صنایع آشامیدنی نوا و فولادین ذوب آمل است، گفت: در این راستا حمایت از ورزشکاران را عامل مهمی در رفع بسیاری از معضلات اجتماعی می‎دانیم.

وی خاطرنشان کرد: وجود جامعه‎ای پویا و سالم به عنوان یک سرمایه ماندگار در هر کشوری می‎تواند نقش پر رنگی در توسعه و پیشرفت آن کشور داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوا از ایجاد کمپ ورزشی توریسی در محمودآباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بازدید دو هفته اخیر از این مجموعه و تأکیدات فراوان مبنی بر ایجاد یک کمپ ورزشی و گردشگری حرفه‎ای، بر آن شدیم این خواسته را لبیک گفته و با حداکثر ظرفیت به توسعه فضای ورزشی و گردشگری استان کمک کنیم.

روشن ادامه داد: فضای ورزشی گردشگری محمودآباد بعد آماده‎سازی به عنوان قلب بزرگ گردشگری و ورزشی می‏تواند تأثیر مثبتی در روند توسعه ورزش و گردشگری در استان داشته باشد که این مهم جز با حمایت و تلاش همه مسؤولان استان میسر نمی‎شود.

وی تصریح کرد: اولویت اصلی این کمپ، توسعه فضای ورزشی به ویژه برای بانوان، کشف و بروز کردن استعداد‌های ورزشی جوانان این مرز و بوم است.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل و عضو هیات مؤوسس باشگاه صنایع آشامیدنی نوا هم در این مراسم با تأکید بر اینکه جامعه‎ای به پیشرفت و موفقیت می‌رسد که افراد آن به ورزش و فعالیت بدنی توجه ویژه داشته باشند، اظهار کرد: توجه به ورزش یکی از شاخصه‌های پیشرفت برای هر کشوری محسوب می‎شود و از سن کودکی در برنامه افراد قرار می‎گیرد.

بابک بهمنی تصریح کرد: تجربه ثابت کرد وقتی ورزشی در شهر یا استانی عنوان کسب می‎کند، افراد زیادی انگیزه برای ادامه ورزش در آن حوزه به دست می‎آورند، ادامه داد: تاکنون تیم صنایع آشامیدنی نوا توانسته با کسب ۳۶ امتیاز با اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد و این امر نشان می‎دهد مازندران ظرفیت خوبی در فوتسال دارد و با حمایت همه جانبه این ظرفیت شکوفا خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید برای ورزش بانوان فرصت ایجاد کنیم تا استعداد‌ها شناسایی شده، رشد کنند و در فضای رقابتی در میدان‌های بین‌المللی وارد عمل شوند، گفت: همه این موارد مستلزم این است که برنامه‌های آماده‌سازی مطلوب و مستمر انجام شود.

آئین تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار و ورزشکاران شاخص آملی با حضور سمیه طوسی مدیرکل بانوان استانداری مازندران، حجت‎السلام حسین‎زاده امام جمعه امامزاده عبدالله، احمد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر، ابراهیم محمدپور و مسلم مکاری اعضای شورای اسلامی آمل برگزار شد.

بزرگترین کمپ ورزشی حرفه‎ای شرکت فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث می‌شود

بزرگترین کمپ ورزشی حرفه‎ای شرکت فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث می‌شود

بزرگترین کمپ ورزشی حرفه‎ای شرکت فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث می‌شود

بزرگترین کمپ ورزشی حرفه‎ای شرکت فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث می‌شود

بزرگترین کمپ ورزشی حرفه‎ای شرکت فولادین ذوب آمل در محمودآباد احداث می‌شود

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده