تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۲۹۱۴۳۷
سرویس خبر : اجتماعی
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سال 1401

مسابقات تنیس روی میز بانوان شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در شهرستان مبارکه استان اصفهان برگزار شد

‌می‌متالز - مسابقات تنیس روی میز بانوان کارگر شرکت نسوز ایران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد

به گزارش می‌متالز، این مسابقات با حضور ۲۵ نفر از بانوان روز‌های سه شنبه و چهار شنبه مورخ ۱۱ و ۱۲ بهمن در محل کارخانه برکزار و در پایان خانم‌ها ۱ افروز ذوق ۲ زهره وفادار ۳ زهرا ثانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

شرکت فرآورده‌های نسوز ایران به منظور تأمین نیازمندی‌های صنایع کشور به انواع فــــرآورده‌های نسوز در بهمن ماه ۱۳۵۱ تأسیس و با ظرفیت اسمی ۳۲۰۰۰ تن در سال از فروردین ماه ۱۳۵۶ رسماً آغاز به کار نمود.

پس از انقلاب اسلامی در رابطه با خودکفایی این صنعت و همچنین با توجه به نیاز روزافزون صنایع داخلی و به منظور جلوگیری از خروج ارز با استعانت از خداوند متعال و همیاری و همدلی پرسنل فعال و متخصص این شرکت طرح‌های توسعه شامل خط تولید آجر‌های قلیایی به ظرفیت ۲۲۰۰۰ تن در سال و خط تولید آجر‌های منیزیت کربنی به ظرفیت ۲۰۰۰۰ تن راه اندازی و بهره برداری از این طرح‌ها آغاز شده است.

این شرکت با برخورداری از مدرن‌ترین تجهیزات تکنولوژی تولید و ربع قرن تجربه و با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه قادر به تولید انواع فرآورده‌های نسوز با کیفیت بالا و قابل رقابت با انوع خارجی بوده و بر همین اساس سهم قابل توجهی از نیاز صنایع بزرگ فولاد، سیمان، مس، آلومینیم، پتروشیمی و... کشور به انواع فرآورده‌های نسوز برای کوره‌های دمای بالای این صنایع را تأمین نموده و همچنین صادرات قابل توجهی به کشور‌های مختلف جهان داشته به گـونه‌ای که در حال حاضر در بازار‌های منطقه جایگاه منحصر به فردی یافته است.

منبع: اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عناوین برگزیده