تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۶
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۲۹۰۵۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در گفت و گو با عضو کمیسیون تحقیق و تفحص

تحقیق و تفحص از «ایدرو و ایمیدرو» در‌حوزه فولاد در جریان است/ نحوه انتصابات و به کارگیری مدیران بازنشسته و محکومین اقتصادی زیر ذره‌بین

می متالز - احسان ارکانی عضو کمیته تحقیق و تفحص از دو مجموعه ایدرو و ایمیدرو از بررسی موضوعات مربوط به تخلفات این دو مجموعه در ۵ کمیته تخصصی خبر داد و گفت: هنوز گزارش ها به مرحله جمع بندی نرسیده است.

به گزارش می‌متالز به نقل از روز پلاس، احسان ارکانی عضو کمیته تحقیق و تفحص از دو مجموعه ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) و ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) در گفتگو با روز پلاس از بررسی موضوعات مربوط به تخلفات این دو مجموعه در ۵ کمیته تخصصی خبر داد و گفت: هنوز گزارش‌ها به مرحله جمع بندی نرسیده است.

مرداد ماه امسال بود که طرح تحقیق و تفحص از مجموعه‌های بزرگ اقتصادی ایمیدرو و ایدرو از ابرشرکت‌های حوزه‌ی فولاد کلید خورد.

ارکانی گفت: ۵ کمیته زیرمجموعه هیات تحقیق و تفحص از ایمیدرو تشکیل شد، از جمله کمیته منابع انسانی، کمیته صنایع معدنی، کمیته ایدرو و کمیته‌ای که مربوط به بحث‌های فنی بود. تحقیق و تفحص بر اساس تقسیم محور‌ها بین این ۵ کمیته توزیع شد تا هر کمیته محور‌ها را پیگیری کند و مسایل را بر اساس محور‌های تحقیق و تفحص در زیرمجموعه ایدرو و ایمیدرو دنبال کند. بعد از آنکه بررسی‌ها آماده شد گزارش‌ها را در هیات تحقیق و تفحص ارائه می‌دهیم و نظرات و مسایل مختلف را مطرح کنیم. بعد از جمع بندی نهایتا گزارش هیات تحقیق و تفحص را ارزیابی می کنیم.

طبق گفته‌ی این نماینده نتایج بررسی‌ها هنوز کامل نشده و گزارش کمیته‌ها جمع بندی نشده است.

منبع: روز پلاس

عناوین برگزیده