تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۲
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۲۹۰۶۹۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
به دنبال رضایت ۸۷ درصدی مشتریان از خدمات سیار

امدادخودرو ایران امدادخودرو‌های متفرقه را جاگذاشت

امدادخودرو ایران امدادخودرو‌های متفرقه را جاگذاشت
‌می‌متالز - براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات سیار این مجموعه ۸۶.۸ درصد است که با ارایه حدود یک میلیون خدمت به محصولات ایران خودرو و تمامی خودرو‌های سواری داخل کشور از ابتدای سال تاکنون و افزایش ۱۵درصدی تعداد خدمات ارایه شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته، موفق به خدمات‌رسانی به مشتریان در مدت زمان کم‌تر از ۲۵ دقیقه شده است که از بهبود دو دقیقه و ۴۵ ثانیه‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

به گزارش می‌متالز، سید عباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودرو ایران با اشاره به عملکرد این مجموعه از ابتدای سال تا پایان دی ماه، بیان کرد: این شرکت دارای رتبه اول خدمات امدادی در حوزه خدمات پس از فروش در ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در راستای عمل به طرح تحول کیفیت ایران خودرو، از ابتدای سال اقدامات متعددی انجام داده که منجر به کسب دستاورد‌های چشم گیری در ۱۰ ماهه سال شده است.

وی افزود: از جمله این دستاوردها، می‌توان به کسب ۲۷درصد از سهم بازار خدمات امدادی و افزایش امتیاز ارزیابی وزارت صمت (ISQI) اشاره کرد.

میرحسینی با اشاره به این که تنها مرکز پاسخ گویی مکانیزه هوشمند و دارای استاندارد جهانی ISO ۱۸۲۹۵، متعلق به شرکت امدادخودرو ایران است، اعلام کرد: شش میلیون و ۶۰۰ هزار تماس ورودی در ۱۰ ماهه امسال با پاسخ گویی ۹۱درصدی و رشد ۲۱درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین دو میلیون و ۵۰۷ هزار و ۳۲۷ تماس خروجی با رشد ۳۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از سوی این مرکز با مشتریان برقرار شده است.

وی تصریح کرد: امدادخودروایران توانسته است با ارایه خدمات به بهترین نحو ممکن به آمار قابل توجهی در حوزه مشتریان دست یابد، کسب رضایتمندی مشترکان خدمات طلایی به میزان ۸۰ درصد، کاهش نرخ شکایت به خدمات و ارایه خدمات و رسیدگی به شکایات در کمترین زمان ممکن و به طور متوسط در ۱.۴۶روز، از جمله شاخص‌های مورد پایش در حوزه مشتریان است.

گفتنی است، شرکت امدادخودرو ایران از طریق سامانه تماس ۰۹۶۴۴۰ با پوشش سراسری از طریق ۱۱ دفترمنطقه‌ای و ۱۲۸۴ ناوگان مجهز و خدمت‌رسانی به صورت شبانه روزی، ماموریت ارایه خدمات امدادی به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو را برعهده دارد.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت