تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۸
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۲۹۰۷۹۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
صبح امروز برگزار شد؛

دومین مرحله آزمون استخدامی جذب نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه

‌می‌متالز - آزمون روانشناختی جذب نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه با حضور بیش از ۳ هزار نفر از داوطلبان استخدام در این شرکت در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، صبح امروز ۱۴بهمن‌ماه۱۴۰۱، دومین مرحله آزمون استخدامی جذب نیروی انسانی فولاد مبارکه در قالب آزمون روانشناختی ویژه داوطلبان اشتغال در این شرکت برگزار شد.

در این آزمون که با شرکت بیش از ۳هزار نفر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، داوطلبان به سوالات روانشناختی متنوعی پاسخ دادند.

استعدادسنجی داوطلبان استخدام در فولاد مبارکه

مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از فرایند این آزمون به خبرنگار ایراسین گفت: این آزمون در حقیقت مرحله دوم آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه و ویژه داوطلبان منتخب در آزمون اولیه است.

وی افزود: آزمون روانشناختی بُعد دیگری از شخصیت داوطلبین، یعنی موضوع روانشناسی صنعتی را بررسی می‌کند که برای به‌کارگیری افراد در صنعت بسیار حائز اهمیت است که در این فرایند، تیپ شخصیت و بهداشت روانی شخص مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در نهایت استعداد دواطلب مشخص شود.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: این اقدام، قدمی بزرگ است که برای اولین بار انجام شده و فولاد مبارکه به عنوان صنعتی بزرگ قصد دارد تا بهترین نیروی انسانی را جذب کند.

شایان ذکر است آزمون روانشناختی در بدو استخدام، نوعی آزمون استاندارد در طب صنعتی است که برای جذب نیرو در شرکت‌های پیشتاز و با هدف ایجاد تناسب میان شغل و شاغل و شناخت بیشتری از داوطلبان برگزار می‌شود.

آزمون استخدامی فولاد مبارکه برای جذب بیش از ۱۰۰۰ نفر، ۲۴ و ۲۵آذرماه امسال برگزار شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده