به گزارش میمتالز، بلوم افزود: برای پیشبرد و تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در خودروهای برقی که واقعا میتواند تسلا را به چالش بکشد، گروه فولکسواگن باید رشد کند و درعینحال سودآور باقی بماند. اگر برندهای این گروه خودروهای برقی خود را با تخفیف زیادی ارائه دهند، احتمالا به عنوان بخشی از جنگ قیمت ضرر خواهند کرد. علاوه بر این، قبلا در بسیاری از بازارها ثابت شده که حتی اگر یک خودروی برقی فولکسواگن ارزانتر باشد، فروش خودروهای الکتریکی تسلا موفقتر است. پورشه، که بخشی از گروه فولکس واگن است، ممکن است قیمتهای خود را تا ۶درصد افزایش دهد.
منبع: دنیای اقتصاد