تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۲۹۰۸۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

اجرای ۶ پروژه زیست محیطی در شرکت فولاد خوزستان

‌می‌متالز - قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستانی از افتتاح ۳۳ پروژه توسعه‌ای در این شرکت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز، از افتتاح ۳۳ پروژه توسعه‌ای در این شرکت خبر داد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها جهت پایداری تولید است، افزود: هدف از راه‌اندازی این پروژه‌ها بهبود تولید، نوسازی تجهیزات و حفاظت از محیط زیست است.

نیکوکار عنوان کرد: بیش ۱۹۸۵ میلیاد تومان جهت طرح‌های توسعه‌ای سرمایه گذاری شده که رقمی کم‌نظیر به شمار می‌رود و ۱۳۰ تا ۱۴۰ نفر در این پروژه‌ها مستقیما جذب می‌شوند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور بهره برداری و توسعه گفت: پروژه‌هایی جهت کاهش بار از شبکه برق اهواز آماده شده که از جمله پست برق ۴۰۰ کیلو وات است امیدواریم بتواند به پایداری برق اهواز کمک کند.

نیکوکار با اشاره به اینکه تعداد شش پروژه درخصوص مسائل زیست محیطی است، بیان کرد: با راه‌اندازی غبارگیر‌ها در قسمت‌های مختلف شرکت و سیستم‌های مه‌پاش تلاش داریم آلایندگی هوا توسط شرکت را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های جدید شرکت اختلال در تولید و توقفات را کاهش می‌دهد، گفت: سرعت انجام پروژه‌ها برای ما هم مهم بود و تلاش شد طبق برنامه ریزی انجام شود.

قائم مقام شرکت فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد واحد تولید آهن اسفنجی زمزم در سال آینده تکمیل شود که با ظرفیت یک میلیون ۷۵۰ هزار تن به تامین مواد اولیه فولادسازی کمک شایانی می‌کند؛ همچنین طبق برنامه ریزی‌ها واحد تولید اسلب تا دوسال آینده ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده