تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۲۹۰۷۶۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
استاندار خوزستان در آئین بهره‌برداری از ۳۳ پروژه زیربنایی شرکت فولاد خوزستان؛

جوانان موتور محرکه توسعه کشور هستند/خوزستان را باید با تفکر علمی اداره کنیم

‌می‌متالز - استاندار خوزستان گفت: خوزستان را باید با تفکر علمی اداره کنیم و به جوان‌ها میدان بدهیم، چون جوانان موتور محرکه توسعه کشور هستند.

به گزارش می‌متالز، ۳۳ پروژه زیربنایی شرکت فولاد خوزستان در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان در این آئین با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: فولاد خوزستان صنعت زیربنایی است که ارزآوری قابل توجهی از محل صادرات فرآورده‌های فولادی برای کشور داشته است.

حسینی محراب افزود: آنچه در این صنعت مهم است مساله زنجیره تولید در فولاد است که به سبب اشتغال زایی قابل توجه و آلودگی زیست محیطی کمتر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه عمل به مسوولیت‌های اجتماعی در شرکت فولاد خوزستان را مساله‌ای مهم توصیف کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: خوزستان را باید با تفکر علمی اداره کنیم و به جوان‌ها میدان بدهیم، چون جوانان موتور محرکه توسعه کشور هستند.

حسینی محراب در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) که به گفته وی خودباوری را در ملت ما به وجود آورد بیان کرد: امام خمینی (ره) زنجیر بردگی و اسارت را پاره و مسیر پرنوری را برای توسعه کشور ترسیم کرد.

منبع: استانداری خوزستان

عناوین برگزیده