تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۹۰۹۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ادامه روند نزولی شرکت تامین سرمایه دماوند؛

۳۵ درصد کاهش تنها در یک ماه

‌می‌متالز - درآمد ماهانه‌ای که تامین سرمایه دماوند در دی‌ماه سال جاری از ارائه خدمات خود به دست آورد، در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۳۵ درصدی همراه بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت تامین سرمایه دماوند در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری نشان داد که در مدار نزولی قرار گرفته است و از لحاظ کاهش درآمدی به دومین ماه پیاپی خود رسیده است. این شرکت تامین سرمایه از ارائه خدمات خود تنها به درآمد ۳۶ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

۳۵ درصد کاهش تنها در یک ماه

"تماوند" از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲) تنها توانست از ارائه خدمات خود به درآمد تجمیعی ۲۵۷ میلیارد تومانی برسد.

شرکت تامین سرمایه دماوند در پایان دی‌ماه میزان درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات خود کسب کرد متعلق به درآمد بازارگردانی، درآمد سبدگردانی، درآمد پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری، درآمد مشاوره عرضه و پذیرش، درآمد ارزشیابی سهام و سایر بود.

روند درآمدزایی "تماوند"

درآمد ماهانه‌ای که تامین سرمایه دماوند در دی‌ماه سال جاری از ارائه خدمات خود به دست آورد، در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۳۵ درصدی همراه بود و از طرفی درآمد‌های تجمیعی این شرکت تامین سرمایه، از ابتدای سال مالی تاکنون رشد را نسبت به سال مالی گذشته تجربه کرده است.

۳۵ درصد کاهش تنها در یک ماه
با درآمدی که شرکت تامین سرمایه دماوند در دی‌ماه کسب کرد به میانگین درآمد ۵۷ میلیارد تومانی رسید، اما درآمد دی ماه " تماوند " نسبت به میانگین درآمد ماهانه خود در ۳ ماه گذشته از آغاز سال مالی، ۴۳ درصد پایین‌تر بوده است، این شرکت تامین سرمایه‌ای در این دوره ماهانه ۳۶ میلیارد تومان از ارائه خدمات درآمد کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته ۴۰ درصد کاهش را در پی داشت. اما این درآمد نسبت به آذرماه سال جاری نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان کاهش یافت. همچنین این شرکت در دو ماه گذشته عملکرد ضعیفی از خود برجای گذشته است. همچنین درآمد ماهانه این شرکت در آذرماه نسبت به آبان ۵۳ درصد کاهش درآمد داشته است.

عمده درآمد‌های کسب شده شرکت تامین سرمایه دماوند در دی ماه از بخش بازارگردانی حدود ۲۸ میلیارد تومان و از بخش پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری نزدیک به ۷ میلیارد تومان بود.

" تماوند " در این دوره یکماهه نتوانست از بخش تعهد پذیره نویسی درآمدی کسب کند این در حالی است که، درآمد تعهد پذیره نویسی یکی از بخش‌های اصلی درآمدزایی این شرکت و دیگر شرکت‌های تامین سرمایه بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده