تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۲۹۱۳۰۴
سرویس خبر : متالورژی و مواد

نمایشگاه متالورژی، مقدمه تولید ده میلیون تُن فولاد در کرمان

‌می‌متالز - ۷۰ شرکت فعال در صنایع معدنی توانمندی‌های خود را در نمایشگاه بین المللی کرمان عرضه کرده اند.

به گزارش می‌متالز، دبیر برگزاری این نمایشگاه ظرفیت عظیم فولادسازی در استان معدنی و صنعتی کرمان را علت برگزاری این نمایشگاه در کرمان دانست و گفت: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت به مدت ۴ روز آخرین دست آورد‌های دانش بنیان و بومی سازی خود در صنعت فولاد کشور را به نمایش گذاشته اند.. بندرچی افزود: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت ۴ روز آخرین دست آورد‌های دانش بنیان و بومی سازی خود در صنعت فولاد کشور را به نمایش گذاشته اند.

به گفته وی: این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های دائمی و بین المللی کرمان تا ۱۹ بهمن ماه هر روز از ساعت ۴ عصر تا ۹ شب پذیرای حضور فعالان و صنعت گران عرصه فولاد کشور است.

حسن زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان هم در بازدید از این نمایشگاه ظرفیت آن را برای کمک به قطعه سازی در صنایع فولادی کرمان را مطلوب دانست و گفت: فاصله بین معادن و صنایع در استان زیاد است که باید با این نمایشگاه‌ها ظرفیت‌ها معرفی و این خلا‌ها جبران شود.

شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه آخرین دست آورد‌های خود را در صنایع ریخته گری، متالورژی و فولا کشور به نمایش گذاشتند.

استان کرمان اکنون، ۵ میلیون تن از فولاد کشور را تامین میکند و برای ظرفیت سازی و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تجهیزات و قطعه سازی فولاد، میزبانی اولین نمایشگاه تخصصی کشور را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما کرمان

عناوین برگزیده