تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۸۳۴۰۶
سرویس خبر : متالورژی و مواد

نگاهی به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو

‌می‌متالز - نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه سال ۱۴۰۱در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد و فعالان و صاحب‌نظران این عرصه را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم آورد.

به گزارش می‌متالز، نمایشگاه‌های تجاری فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه ایران متافو با مشارکت بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی به فعالان این عرصه فرصت این را داد تا تازه‌ترین محصولات و دستاورد‌های خود را در زمینه متالوژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته گری، کوره‌های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته در معرض دید عموم بگذارند.

متافو به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در منطقه خاورمیانه در حوزه‌های یاد شده فرصت معرفی توانمندی‌ها و محصولات، برقراری ارتباط با مشتریان، شناخت رقبا، ارتباط با تأمین کنندگان مواد خام، فرصت جذب سرمایه گذار و انعقاد قرارداد‌های مختلف را به شرکت کنندگان و بازدید کنندگان می‌دهد.

نمایشگاه ایران متافو تاییده برگزاری از اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین المللی UFI را دارد. در این نمایشگاه شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

منبع: اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده