تاریخ: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۳
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۸۳۴۳۲
سرویس خبر : متالورژی و مواد
رئیس محیط زیست دماوند در بازدید از ریخته‌گری‌ها:

درخواست زمین در شهرک‌های صنعتی جهت انتقال ریخته‌گری‌ها مطالبه به حق تولیدکنندگان بومی است

‌می‌متالز - رئیس محیط زیست دماوند در بازدید از ریخته‌گری‌ها گفت: درخواست زمین در شهرک‌های صنعتی جهت انتقال ریخته‌گری‌ها مطالبه به حق تولیدکنندگان بومی است.

به گزارش می‌متالز، نقی میرزاکریمی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: پایش‌های دوره‌ای زیست محیطی صنایع شهرستان در دستور کار این اداره قرار دارد و با توجه به فرارسیدن فصل سرما و تشدید آلایندگی‌های هوا بازدید سرزده و پایش‌های زیست محیطی از ریخته‌گری‌های شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و همکاری اتحادیه ریخته گران فیلتر‌های کنترل آلودگی هوا توسط ریخته گری‌ها نصب شده و با ارائه خوداظهاری و نمونه برداری‌های دوره‌ای آلودگی این واحد‌ها پایش و کنترل می‌شود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: درخواست زمین جهت انتقال واحد‌های ریخته‌گری به شهرک‌های صنعتی شهرستان مطالبه دیرینه و به حق این قشر تولید کننده و زحمتکش بومی است که سال‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند و امیدواریم با طرح در جلسه رفع موانع تولید فرمانداری شهرستان دماوند به نتیجه برسد و تولیدکنندگان بومی در اولویت قرار گیرند.

منبع: پایگاه خبری عصر شرق

عناوین برگزیده