تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۷:۳۵
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۲۹۱۴۴۸
سرویس خبر : اجتماعی

کوهگشت خانوادگی ذوب آهن

‌می‌متالز - کوهگشت خانوادگی ذوب آهن اصفهان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پنج شنبه ۲۰ بهمن ماه به همت شورای فرهنگی شرکت در محل کوه صفه اصفهان با حضور پرشور خانواده بزرگ ذوب آهن و مدیرعامل شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت برگزاری این برنامه‌های خانوادگی تاکید کرد و گفت: توسعه ورزش همگانی و توجه به رشته‌های مختلف ورزشی باید به گونه‌ای باشد که همه اعضاء خانواده ذوب آهن بتوانند در رشته‌های ورزشی مورد علاقه خود فعالیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های کوهگشت خانوادگی چندین بار در سال برگزار شود، افزود:فعالیت‌های مربوط به خانواده ذوب آهن که مشارکت، همدلی و نشاط اجتماعی را در بین آن‌ها رقم می‌زند و موجب آشنایی بیشتر خانواده ذوب آهن با برنامه‌های شرکت خواهد شد.

مهدی کوهی یادآور شد: در نظر داریم برنامه‌های بازدید خانواده کارکنان از ذوب آهن مجدد انجام شود تا فرزندان با فضای کار پدر یا مادر خود آشنا شوند. ضمن اینکه این بازدید‌ها در شکل گیری علاقه نسل جوان که در آینده عهده دار صنعت کشور هستند، به رشته‌های فنی موثر است.

سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز ضمن قدردانی از خانواده بزرگ ذوب آهن به جهت استقبال از این کوهگشت گفت: این برنامه با هدف ترویج ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط، انگیزه و همچنین سلامت جسم و روح پرسنل و خانواده آن‌ها برگزار شد.

شایان ذکر است خانواده برزگ ذوب آهن اصفهان در این برنامه بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافتند و به این اسوه‌های ایثار ادای احترام نمودند.

همچنین به قید قرعه ۳ عدد دوچرخه و ۲۴عدد کوله به شرکت کنندگان در کوهگشت تقدیم شد.

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده