تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۰:۱۴
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۹۵۲۱۳
سرویس خبر : اجتماعی

اختتامیه مسابقات قرآنی شرکت‌های تابعه شستا به میزبانی ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شرکت‌های تابعه شستا که از ۱۳ اسفندماه به میزبانی ذوب آهن اصفهان آغاز شده بود ۱۴ اسفند ماه در تالار آهن این شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این آیین که آیت اله رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل سازمان اوقاف اصفهان، احمد احمدی سرپرست مدیریت منابع انسانی و توسعه مدیریت شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت حضور داشتند، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با ابلاغ پیام و سلام میرهاشم موسوی، مدیرعامل تامین اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و امیرحسین نادری مدیرعامل صدرتامین به شرکت کنندگان در این محفل قرانی، گفت: حضور در محفل قرآنی خود یک ثواب و برکت است و اکنون این برکت شامل مجموعه ذوب آهن اصفهان شده است. قطعا به برکت این رویداد فرخنده قرانی، روزی و بهره وری در ذوب آهن اصفهان افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان ساخت: با امید به خدا و تلاش کارکنان و دعای خیر حاملین و حافظین قران این صنعت هرچه بیشتر شکوفا می‌شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با قدردانی از دست اندرکاران این محفل نورانی و با بیان که با افتخار میزبان چهره‌های نورانی از اقصی نقاط کشور بودیم، گفت: با برنامه ریزی و تلاش همکاران از تمامی امکانات لازم استفاده شد تا این مسابقات در شرایط بسیارمطلوب برگزار شود خوشحالم که توانستیم این امر مهم را با موفقیت به پایان برسانیم و امیدوارم شرکت کنندگان با یاد و خاطره خوش اصفهان را ترک کنند.

آیت الله رهبر نیز گفت: حافظین و حاملین قرآن باید به ترویج این کتاب آلهی بپردازند، زیرا عمل به قرآن از واجبات است.

وی افزود: برای کسانی که با قرآن عجین می‌گردند فقر معنا ندارد و این کتاب الهی سرمنشا برکات برای خانواده‌ها و جامعه است، کسانی که از این کتاب بگذرند به سوی تباهی و جهنم خواهد رفت.

مسوول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت، گفت: هر فردی که با این کتاب مانوس گردد و به آن عمل کند برای تمام زندگی خود می‌تواند برنامه ریزی کند. زیرا این کتاب ابعاد عمیق و ژرفی دارد که می‌توان در تمامی جنبه‌های زندگی خود به کار ببند.

وی یاد آور شد: قرآن و عترت دو چیز گرانبهای است که خداوند برای مسلمانان به یادگار گذاشت تا با تمسک به آن‌ها گمراه نشویم.

وی با اشاره به این که آینده ملت، انقلاب و جهان به قرآن وابسته است، گفت: در صورتی که به قرآن کریم عمل شود از راه راست دور نخواهیم شد.

حسام باقری دبیر برگزاری این مسابقات ضمن قدردانی از ذوب آهن اصفهان به منظور برگزاری بی نقص این مسابقات گفت: این مسابقات در بهترین شرایط و با بالاترین کیفیت برگزار شد تعداد افرادی که در این مسابقات دارای رتبه‌های کشوری بودند کم نبود و داوران این مسابقات از بهترین داوران کشوری بودند.

در پایان این مسابقات نفرات برتر معرفی و از آن‌ها تجلیل شد. بر این اساس نفرات برگزیده در بخش آقایان و بانوان به شرح زیر معرفی شدند.

  • رشته حفظ کل: رتبه اول علیرضا اسحاقیان از داروسازی (تیپیکو) فارابی، رتبه اول فاطمه هاشمی ذوب آهن اصفهان
  • رشته حفظ ۲۰ جزء: رتبه اول محمد امین توسلی (فرزند همکار) رایتل فارا، رتبه اول رقیه خواجویی مس شهید باهنر
  • رشته حفظ ۱۰ جزء: رتبه اول سید علی اکبر فاطمی زاده توسعه انرژی تامین، رتبه اول مریم عادل نیا ذوب آهن اصفهان
  • رشته تحقیق: رتبه اول سید رسول طباطبایی مقدم سیمان تامین حمل و نقل آبادان، رتبه دوم امیرعلی زرقی شستا، رتبه سوم محمد کاوند صنایع عمومی تامین
  • رتبه اول مریم لیریایی داروسازی (تیپیکو) اکسیر، رتبه دوم فاطمه ابراهیمی صدرآبادی رایتل، رتبه سوم فاطمه اسدزاده
  • رشته ترتیل: رتبه اول احمد احمدلو نفت و گاز و پتروشیمی (تاپیکو) نخ تایر، رتبه دوم سالار اکبری داروسازی (تیپیکو) شهید قاضی، رتبه سوم وحید توسلی رایتل فارا.
  • رتبه اول راضیه شرافت ذوب آهن اصفهان، رتبه دوم سهیلا قاسمی ترازوج سیمان تامین ایران سازه،
  • رتبه سوم فرانک فدای سرمایه گذاری صدر تامین معدنی املاح
  • رشته مفاهیم: رتبه اول الله وردی مرادی سیمان تامین صوفیان، رتبه دوم محسن آزاد فلاح سیمان تامین آبیک، رتبه سوم حامد بختیاری سیمان تامین زنجان.
  • رتبه اول منیره مهدی زاده سرمایه گذاری صدر تامین زغال پرورده، رتبه دوم معصومه گودرزی داروسازی (تیپیکو) اکسیر، رتبه سوم مرضیه حسینی سرمایه گذاری صدر تامین الوند

اختتامیه مسابقات قرآنی شرکت‌های تابعه شستا به میزبانی ذوب آهن اصفهان

اختتامیه مسابقات قرآنی شرکت‌های تابعه شستا به میزبانی ذوب آهن اصفهان

اختتامیه مسابقات قرآنی شرکت‌های تابعه شستا به میزبانی ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده