تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۴۲
کد خبر: ۲۹۴۲۱۶
سرویس خبر : اجتماعی

جانبازان اسطوره‌های مقاومت ایران اسلامی

‌می‌متالز - جشن گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با برنامه ریزی روابط عمومی و امور شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت، ششم اسفند ماه با حضور جمعی از مدیران، جانبازان و ایثارگران ذوب آهن اصفهان در تالار آهن برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، جشن گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با برنامه ریزی روابط عمومی و امور شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت، ششم اسفند ماه با حضور جمعی از مدیران، جانبازان و ایثارگران ذوب آهن اصفهان در تالار آهن برگزار شد.

در این جشن با شکوه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری از جانبازان و ایثارگران شرکت تجلیل شد.

آیت الله رهبر، مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت به تشریح قیام کربلا، نقش ابوالفضل العباس (ع) و فداکاری‌های او در واقعه جانگداز عاشورا و نقش حضرت امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) در تداوم قیام عاشورا و پیام رسانی حماسه کربلا پرداخت.

وی گفت: ابوالفضل العباس (ع) به عنوان پرچمدار کربلا، قبل از شهادت به افتخار جانبازی نایل شد و این افتخاری است برای جانبازان کشور اسلامی ما که روز ولادت فرخنده ایشان به نام روز جانباز نامیده شده است.

آیت الله رهبر به اهمیت نقش رزمندگان، آزادگان، جانبازان و شهدای سرافراز وخانواده‌های آن‌ها در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس و پیشرفت و امنیت موجود در کشور پرداخت و گفت: نقش جانبازان ذوب آهنی در امر تولید اقتصادی و پیشبرد برنامه‌های شرکت بی بدیل و از اهمیت خاصی برخوردار است.

مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت تأکید کرد: با قدردانی از جانبازان و ادامه دادن راه شهدا، مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشورمان رفع خواهد شد.

احمد اکبری مشاور مدیرعامل شرکت در امور ایثارگران نیز با ابلاغ پیام مهدی کوهی مدیرعامل شرکت به حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس به رشادت و مقاومت جانبازان و رزمندگان اسلام در دوران سخت و طولانی دفاع مقدس پرداخت و گفت: موفقیت‌های جامعه ایران مرهون فداکاری جانبازان است و امروز نیز باید با تمام توان و بصیرت انقلابی خود همچنان در صحنه باشند و در جهت شکست توطئه‌ها و تحریم اقتصادی دشمن و رفع نابسامانی‌های موجود تلاش نمایند.

محسن سلیمیان سرپرست امور شهدا، جانبازان و ایثارگرا ن شرکت نیز درگفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار گفت: جانبازان اسطوره‌های مقاومت هستند که فداکاری‌های آن‌ها در تاریخ ثبت شده و همه ما مدیون همت و ایثار این عزیزان هستیم.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده