تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۰:۴۹
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۲۹۳۳۸۸
سرویس خبر : اجتماعی
با همت شرکت فولاد خوزستان انجام شد؛

ارسال ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ماشین آلات سنگین برای کمک به مردم گرفتار در برف شهرستان کوهرنگ

‌می‌متالز - شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، اقدام به ارسال ماشین آلات سنگین برای برف روبی و همچنین تهیه، بارگیری و ارسال ۱۰۰۰ بسته معیشتی به شهرستان کوهرنگ برای توزیع میان ساکنان مناطق آسیب دیده از بارش برف فراوان نمود.

به گزارش می‌متالز، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: باتوجه به بارش سنگین برف در استان چهارمحال بختیاری و پیرو درخواست مدیریت بحران استان خوزستان، این شرکت آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به مردم گرفتار در برف با ارسال ۱۰۰۰ بسته معیشتی و اعزام خودرو‌های حمل بار و همچنین دو دستگاه لودر و یک دستگاه بلدوزر برای روبش برف به منطقه آغاز نموده و این ماشین آلات تا پایان عملیات برف‌روبی در خدمت هموطنان کوهرنگ خواهد بود.

ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان به همراه شرکت‌های تابعه خود، پیش از این نیز در زمان بروز بحران‌هایی همچون سیلاب، زلزله، ریزش ساختمان متروپل آبادان و شیوع کرونا همواره یاری رسان ساکنان مناطق آسیب دیده و محروم می‌باشد.

گفتنی است، بسته‌های معیشتی یادشده که با همکاری شرکت ایده پردازان صنعت فولاد، بارگیری و ارسال شد، شامل: خرما، برنج، روغن، تن ماهی و کنسرو لوبیا است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده