تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۲۸۹۷۴۶
سرویس خبر : اجتماعی
در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی با قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان مطرح شد؛

عضویت ۱۶ هزار نفر از کارکنان فولاد خوزستان در کتابخانه‌های عمومی

‌می‌متالز - قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان از عضویت حدود ۱۶ هزار پرسنل این شرکت فولاد خوزستان به عضویت کتابخانه‌های عمومی این استان در می‌آیند.

به گزارش می‌متالز، عباس حسین زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با علیرضا مخبر دزفولی، قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در این دیدار بیان کرد: از اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی استقبال می‌کنیم و در راستای مسئولیت اجتماعی نیز در کنار کتابخانه‌های عمومی هستیم.

مخبر دزفولی همچنین از طرح عضویت پرسنل شرکت فولاد خوزستان در کتابخانه‌های عمومی استان استقبال کرد و گفت: ۱۶ هزار پرسنل در این شرکت مشغول به کار هستند که امیدواریم با عضویت این افراد در کتابخانه‌های عمومی شاهد ارتقای فرهنگ عمومی و افزایش سرانه مطالعه در شرکت فولاد خوزستان باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی، با تعامل با شرکت وفا زیرمجموعه فولاد خوزستان می‌توان این برنامه‌های فرهنگی را اجرا کرد.

قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کتابخانه مرکزی خوزستان بیان کرد: آمادگی برگزاری کارگاه خانواده و فن بیان در این کتابخانه را داریم و نکات مهم و مفیدی را می‌توان در این کارگاه‌ها به اعضا و سایر شهروندان ارائه داد.

مخبردزفولی همچنین در خصوص تعامل با کتابخانه‌های عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد خوزستان بیان کرد: این شرکت در سال گذشته تندیس طلایی مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد و در این زمینه پیشقدم هستیم.

قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان تاکنون ۴ کتاب تالیف کرده است که کتاب چهارم وی آماده نشر است و با عنوان «روانشناسی پایداری در محیط زیست» منتشر خواهد شد و مراسم رونمایی از این کتاب نیز در کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار خواهد شد.

عباس حسین زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان نیز در این نشست با ارائه آماری از شاخص‌های کتابخانه‌های عمومی استان خواستار همکاری و تعامل با شرکت فولاد خوزستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شد و گفت: در برخی روستا‌های استان که امکان احداث کتابخانه وجود ندارد نیاز به خودرویی برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای به صورت سیار داریم که امیدواریم بتوان این خودرو را با همکاری شرکت‌ها و صنایع بزرگ در استان تامین کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با عضویت پرسنل فولاد خوزستان در کتابخانه‌های عمومی می‌توان برنامه‌های مشترک فرهنگی و مسابقات کتابخوانی در این شرکت برگزار و شاهد مشارکت حداکثری پرسنل در برنامه‌های کتابخوانی باشیم.

عضویت ۱۶ هزار نفر از کارکنان فولاد خوزستان در کتابخانه‌های عمومی

عضویت ۱۶ هزار نفر از کارکنان فولاد خوزستان در کتابخانه‌های عمومی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده