تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۲۹۱۶۰۱
سرویس خبر : صنایع کوچک
یک مقام مسوول خبر داد:

کشف ۹۷ قلم لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه/ بررسی ۶۰۰ واحد صنفی در طرح ویژه نظارت بر کالا‌های غیر کشاورزی

‌می‌متالز - معاون بازرسی اداره کل صمت استان کرمانشاه از کشف ۹۷ قلم لوازم خانگی قاچاق از انبار یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مسعود بیگلری» معاون بازرسی اداره کل صمت استان کرمانشاه با بیان خبر کشف ۹۷ قلم لوازم خانگی قاچاق از انبار یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه گفت: پرونده تخلف این انبار قاچاق به ارزش ۲۴۶ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تستر، اجاق گازو یخچال از جمله این لوازم خانگی کشف شده است، بیان کرد: این انبار و ورود و خروج کالا‌ها در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده که مصداق قاچاق است.

معاون بازرسی اداره کل صمت استان کرمانشاه افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی در استان کرمانشاه انجام شده که ۴ هزار و ۴۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

بررسی ۶۰۰ واحد صنفی در طرح ویژه نظارت بر کالا‌های غیر کشاورزی

وی در ادامه از بازرسی ۶۰۰ واحد صنفی در طرح ویژه نظارت بر کالا‌های غیر کشاورزی در شهرستان هرسین خبر داد و یادآور شد: ۴ تیم سازمان صمت با همکاری تعزیرات حکومتی واحد‌های ارائه دهنده خدمات و کالای غیر کشاورزی را بازرسی کردند.

بیگلری ادامه داد: در این زمینه ۷۲ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی همچنین یادآور شد: عدم درج قیمت، گران فروشی، کم فروشی، امتنا از عرضه کالا وعدم صدور فاکتور از جمله تخلفات ثبت شده در این طرح است.

معاون بازرسی اداره کل صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳ هزار و ۳۰۰ واحد صنفی در شهرستان هرسین قرار دارد، گفت: این طرح تاکنون در شهر‌های سنقر، کنگاورو صحنه اجرا شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده