تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۹۱۶۰۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با حضور مقامات استانی؛

طرح توسعه محصولات بتنی در شهرستان بویراحمد افتتاح شد

‌می‌متالز - به مناسبت دهه فجر، یک طرح توسعه محصولات بتنی در شهرستان بویراحمد و با حضور مقامات استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، به مناسبت دهه فجر و با حضور «سیداحسان عسکری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، «کریم روزبهان» مدیرکل صمت استان، «شهرام مهدوی‌مطلق» فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی، طرح توسعه محصولات بتنی نیوجرسی در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

روزبهان مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه برگزاری این مراسم، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: قطار پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، به یمن و برکت جمهوری اسلامی ایران هر روز شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طرح توسعه محصولات بتنی نیوجرسی که شاهد افتتاح آن بودیم، یکی از نیازمندی‌های اساسی استان در زمینه حمل و نقل و راهداری بوده که الحمدلله به‌دست صنعتگران این استان در کنار دیگر طرح‌های صنعتی، افتتاح شد.

مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: این طرح به نمایندگی از سه طرح صنعتی دیگر با حجم سرمایه‌گذاری ۲۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر در شهرک صنعتی فرودگاه شروع به فعالیت خواهد کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده