تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۴
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۲۹۱۶۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در راستای برنامه‌های وزارت صمت صادر شد؛

فراخوان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان حوزه مالی (Fintech)

‌می‌متالز - در راستای برنامه‌های وزارت صمت برای روش‌های نوین تأمین مالی تولید و حمایت از کسب و کار‌های داخلی و دانش‌بنیان، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، فراخوانی را برای شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان حوزه مالی (Fintech) صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، با توجه به برنامه‌های وزارت صمت برای روش‌های نوین تأمین مالی تولید، حمایت از کسب و کار‌های داخلی و دانش‌بنیان و تقویت بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دانش‌بنیان، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، فراخوانی را برای شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان حوزه مالی (Fintech) صادر کرد.

در متن فراخوان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) آمده است:

بدین‌وسیله از تمامی شرکت‌های نوآور و دانش بنیان فعال در حوزه مالی (Fintech) دعوت می‌شود، تا درصورت تمایل در طرح‌ها و پروژه‌های اولویت دار این مرکز مشارکت فعال داشته باشند.

لازم به‌ذکر است بخش عمده این طرح‌ها به همت و مدیریت بخش خصوصی در حال انجام بوده و این مرکز صرفاً نقش تسهیل گری و شبکه‌سازی را بر عهده خواهد داشت.

اولویت موضوعات فراخوان:

۱- زیرساخت و عملیات تأمین مالی زنجیره‌ای و مدیریت زنجیره تأمین

۲- فروش اقساطی کالا

۳- کارگزاری و تسهیل گری اعطای تسهیلات ارزان قیمت به مصرف کنندگان

۴- تضامین اعتباری

۵- سایر موضوعات در حوزه مبادلات تجاری به خصوص با مصرف کننده نهایی؛ لذا از تمامی شرکت‌های نوآور که در حوزه‌های یاد شده امکان ارائه خدمات و یا محصولات را داشته و تمایل به مشارکت در این طرح ملّی را دارند، دعوت می‌شود درخواست خود را به‌صورت مکتوب و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ به آدرس مندرج در این فراخوان یا ایمیل homa@ecommerce.gov.ir ارسال کنند.

آدرس پستی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی:

تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، جنب کوچه حجت دوست، پلاک ۱۵، ساختمان شهید نادری وزارت صنعت، معدن و تجارت، طبقه ۳، دبیرخانه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، صندوق پستی: ۶۳۸۵ - ۱۴۱۵۵

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده