تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۱
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۲۹۱۷۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مدیر عاملی که تحریم را به فرصت تبدیل کرد

‌می‌متالز - ارز آوری‌ای که منجر به سود دهی بیشتر شد/ به جای ۴۰۰ دلار فقط ۱۵ دلار هزینه میکنیم...

به گزارش می‌متالز، مهدی حساکره_مدیرعامل پتروشیمی «تندگویان» از ایرانی‌سازی زنجیره تولید کاتالیست پالادیوم خبر داد و یادآور شد: پروژه تولید پالادیوم بر پایه کربن با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، تولید و ساخت کاتالیز کربن بومی‌سازی شده تا جای خرید هر کیلوگرم محصولی ۴۰۰ دلاری، آن را به قیمت ۱۵ دلار از ایرانی‌ها خریداری کنیم.

پتروشیمی شهید تندگویان از بدو تاسیس یکی از شرکت‌های سود ده هلدینگ خلیج فارس بوده و حال با اقدامات موثر مدیرعامل در جهت بومی سازی تجهیزات خود سودآوری قابل توجهی را به ارمغان آورده است.

با تمهیدات مدیریتی سید رضا قاسمی شهری و با تجربه کاری وی در مدت زمان کمی شرکت پتروشیمی تندگویان به سود ۱۶۱ درصدی خالص رسید، بی نیازی به واردات محصولات پلی اتیلن ترفتالات، ثبت رکورد ۱۰۸ درصدی تولید، رفع گلوگاه‌های های تولیدی، ساختن پیشرفته‌ترین انبار مکانیزه صنعت پتروشیمی، بومی سازی کاتالیست پالادیوم، تولید بیش از یک میلیون تن در سال، اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان و... از دیگر اقدامات وی در پتروشیمی تندگویان است.

شایان ذکر است، پتروشیمی تندگویان توانست یازده درصد از صادرات در بورس را به خود اختصاص بدهد و شگویا اکنون یک سهام ارزنده به حساب می‌آید.

این تنها بخشی از عملکرد چند ساله‌ی قاسمی شهری است.

منبع: خبر آنلاین

عناوین برگزیده