تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۹۱۸۴۸
سرویس خبر : قراضه و بازیافت

آخرین وضعیت صادرات قراضه آمریکا به ترکیه پس از زلزله اخیر

‌می‌متالز - آخرین وضعیت صادرات قراضه آمریکا به ترکیه پس از زلزله اخیر در این کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، هرگونه اثر تقویت کننده بر صادرات قراضه بلافاصله پس از دو زلزله اخیر در ترکیه کاهش خواهد یافت.

در همین حال، فوریه به طور کلی برای فولادسازان و قراضه آمریکا یک ماه کم رونق است به طوری که فروشندگان در طول دهه‌های گذشته در این ماه روند نزولی و یا سود «پنجاه – پنجاه» داشته اند.

در این راستا، آخرین فروش آمریکا به ترکیه برای قراضه no۱ (۸۰:۲۰) مذاب سنگین به قیمت ۴۲۴ دلار به ازای هر تن سی اف ار و قراضه no۲ با قیمت ۴۴۴ دلار به ازای هر تن سی اف ار شنیده شد.

همچنین شاخص قیمت قراضه آهنی hms ۱&۲ (۸۰:۲۰) صادراتی فوب نیویورک ۳۹۲٫۰۸ دلار به ازای هر تن گزارش شد که این نرخ نسبت به ۲۵ ژانویه (۵بهمن) ۵٫۰۱ درصد افزایش نشان می‌دهد. این محصول در روز۲۵ ژانویه (۵ بهمن) با قیمت ۳۷۳٫۳۸ دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می‌دهد: شاخص قیمت قراضه آهنی hms ۱&۲ (۸۰:۲۰) صادراتی فوب لس آنجلس ۳۷۲٫۵۰ دلار به ازای هر تن بود که این نرخ نسبت به ۲۵ ژانویه (۵بهمن) ۲٫۷۴ درصد کاهش یافت. این محصول در این روز با قیمت ۳۸۳ دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

علاوه بر این، قیمت‌های حاشیه اسکله در بخش‌های خاصی از ساحل شرقی افزایش یافت. براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، شاخص قیمت قراضه آهنی hms ۱&۲ (۸۰:۲۰) ذوب سنگین تحویل به محوطه فیلادلفیا و قراضه آهنی hms ۱&۲ (۸۰:۲۰) ذوب سنگین تحویل به محوطه نیویورک ۳۴۰ دلار به ازای هر تن ناخالص گزارش شد.

منبع: فولادبان

عناوین برگزیده