تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۴۴
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۲۹۲۰۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد؛

حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع مشکلات و موانع آنان در زمینه تولید در استان ایلام

‌می‌متالز - در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام بر حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع مشکلات و موانع آنان در زمینه تولید، تاکید شد.

به گزارش می‌متالز، «رضا محمدرحیمی» مدیرکل صمت استان ایلام و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع استان ایلام، در این نشست که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد، گفت: هدف اصلی تشکیل این جلسه، حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع مشکلات و موانع آنان در زمینه تولید است.

وی رونق و افزایش اشتغال پایدار را هدف دیگر این کارگروه دانست و اضافه کرد: اعضای این کارگروه باید با نگاه مثبت و یافتن راه‌های منطقی، نسبت به هموار کردن زمینه فعالیت یا از سرگیری فعالیت مجموعه‌های راکد و نیمه تعطیل، به رونق تولید کمک کنند.

مدیرکل صمت استان ایلام در ادامه خواستار حمایت همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی، به‌خصوص بانک‌ها، از سرمایه‌گذاران شد و اظهار امیدواری کرد که با اجرای مصوبات این کارگروه، چرخ تولید در استان همواره در حال حرکت و چراغ آن‌ها همیشه روشن باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه، مسائل و مشکلات ۱۰ واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری مطرح و مصوبات لازم در زمینه تامین تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی، صدور مجوز‌ها و تامین زیرساخت ها، برای ادامه فعالیت آن‌ها به تصویب رسید.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده