تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۱
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۲۹۲۱۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان فارس مطرح کرد؛

بازگشایی بنگاه‌های راکد و تعطیل دراولویت‌مان قرار دارد/ دنبال تحقق افزایش ظرفیت تولید هستیم

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان فارس احیای واحد‌های راکد، تعطیل و نیمه تعطیل استان را از اهداف، رویکرد‌ها و استراتژی‌های این اداره کل برشمرد که به‌صورت جدی از سوی استاندار و دیگر مسئولان در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش می‌متالز، چهارصد و هشتاد و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیای واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال، به ریاست استاندار فارس، با دبیری اداره کل استان و حضور اعضای کارگروه و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط و بانک‌های عامل در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

«حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت استان فارس در خصوص این نشست گفت: در این جلسه موضوعات ۳۷ بنگاه اقتصادی و فعال در زمینه روغن‌های خوراکی، خدمات، برق، خدمات لجستیک و ماشین‌آلات، تجهیزات الکترونیکی، قیر، سنگبری، تصفیه روغن سوخته، کیسه، رول نایلون، لبنیات و... بررسی و در خصوص موضوعاتی، چون تعیین تکلیف بدهی، آزادسازی اسناد ترهین شده، دریافت دسته چک، صدور مجوز، امهال تسهیلات، درخواست تسهیلات و... تبادل نظر کارشناسی صورت پذیرفت و مصوبات لازم تصویب شد.

وی احیای واحد‌های راکد، تعطیل و نیمه تعطیل استان را از اهداف، رویکرد‌ها و استراتژی‌های اداره کل صمت فارس برشمرد و یادآور ششد که این مساله به‌صورت جدی از سوی استاندار و دیگر مسئولان در حال پیگیری و اجرا است.

مدیرکل صمت دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم یکی از موضوعات و مسائل مهمی که در دستور کار دولت قرار گرفت، بازگرداندن واحد‌های صنعتی تعطیل به چرخه تولید و احیای آن‌ها و همچنین افزایش ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی است که با تمام توان به‌دنبال تحقق آن هستیم.

ایزدی با تاکید براینکه بازگشایی بنگاه‌های راکد و تعطیل دراولویت است، گفت: با بررسی علل تعطیلی واحد‌های تولیدی، طی بازدید‌ها و تشکیل جلسات تخصصی، عزم جدی در استان برای رفع موانع تولید در مسیر سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان از سوی مسئولان بخش خصوصی و دولتمردان استان ایجاد شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده